Los bericht bekijken
Oud 2 maart 2019, 12:33   #4
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vleespet21 Bekijk bericht
HWI adviseert om GEEN fina/duta te gebruiken. Ik zelf ben hier ook geen voorstander van.
HWI heeft hier natuurlijk een zakelijk belang bij. Dat gezegd hebbende, dat je er zelf geen voorstander bent is natuurlijk helemaal ok en het klinkt alsof je er goed over nagedacht hebt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vleespet21 Bekijk bericht
dat minoxidil een uitweg is icm met gezonde voeding en eventueel wat supplementen.
het remt misschien, maar het is voor de meesten geen uitweg.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vleespet21 Bekijk bericht
Je haar zal weer dunner worden en dat is klote, maar kan je dan niet een tweede en eventueel derde behandeling nemen daarna? Met andere woorden een kwestie van laten bijwerken om de zoveel tijd? Ik snap dat dit niet het ideale scenario is, maar ben vooral benieuwd of ik consequenties over het hoofd zie. Als dat zo is hoor ik het graag?
even los van het geld en elke keer weer een vervelende ingreep ondergaan, is vooral je donor het probleem. een gemiddeld mens schijnt 7500 grafts te hebben die weggenomen kunnen worden voor je er iets van kan gaan zien; ik heb het idee dat in de praktijk meestal al veel eerder dan dat gestopt wordt, maar ok. bovendien, sommige personen hebben op hun achterhoofd veel minder dan 7500 grafts. dat kunnen wij niet beoordelen zonder een foto, maar de kliniek waar je geweest bent wel.
op het gebied op je hoofd waar de meeste mannen op lange termijn kaal worden staan veel meer dan 7500 grafts, dus op een gegeven moment is je donor op. misschien is dat pas als je een leeftijd hebt dat het je allemaal niets meer kan schelen, is het dan allang mogelijk om bijvoorbeeld haar te klonen of gaat het met jouw kaalheid nooit zo ver komen, maar het is wel een belangrijke overweging: zuinig op je grafts zijn dus en alleen inzetten waar het je het meeste stoort.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vleespet21 Bekijk bericht
Ik ben ook benieuwd of er leden zijn die ook voor deze strategie kiezen en wat voor tips zij hebben om haaruitval te stabiliseren?
het hele forum staat vol met tips, maar uiteindelijk heb je alleen wat aan fina en duta, en misschien de wat meer obscure geneesmiddelen die nieuw zijn, nog niet helemaal onderzocht en die misschien werken, maar waarvan de bijwerkingen ook niet helemaal duidelijk zijn. er zijn hier een aantal threads met inkoopacties e.d., maar er zijn er nog veel meer op de internationale sites. succes! maar laat je vooral niet wijsmaken dat je dit gaat stabiliseren met een supplementje. helaas, als dat zo zou zijn, zouden we het allemaal doen.

Laatst gewijzigd door minten; 2 maart 2019 om 12:41
minten is offline   Met citaat reageren