Los bericht bekijken
Oud 17 april 2002, 19:14   #4
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

2150 euro voor 2 haarwerken is niet erg duur. Dat betaal ik nu voor 1 haarwerk, dus vraag me af wat dit voor kwaliteit is, in mijn ogen kan dit nooit goed zijn (Aziatisch en ontschubt waarschijnlijk). Ben dan ook zeer benieuwd hoe het haarwerk er na een aantal maanden, tot een jaar uit ziet. Maar Neeeee!!! Natuurlijk niet!! De haarwerken die ze hebben laten zien waren nieuw!. Met een goed haarwerk kan trouwens langer gedaan worden dan een jaar.

Voor de rest vind ik het BELACHELIJK om 91euro voor een onderhoud te vragen! Dat is per jaar 1183 euro. Je onderhoud is dus nog duurder dan 1 haarwerk, ronduit BELACHELIJK! Wat een gigantische kostenpost per maand!.

Trouwens prima van de VAAP dat ze duidelijk van tevoren aangaven dat ze GEEN belang hadden bij de presentaties. Ik hoop dat dit in de toekomst zo blijft, dat ze zich niet laten verleiden door sponsoren etc., Het gebeurt helaas maar al te vaak dat bij verenigingen belangenverstrengeling een feit is, wat weer ten kostte gaat van objectieve informatie naar hun leden. Ga zo door VAAP
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: gif smileyklappend.gif‎ (1,7 KB, 631x gelezen)

Laatst gewijzigd door Do; 21 april 2002 om 19:39
Do is offline   Met citaat reageren