Los bericht bekijken
Oud 21 april 2002, 15:22   #8
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Lightbulb Re: WAT?????

Citaat:
Originally posted by jornkielman
Hoi allen,
wat ik nu heb gelezen slaat werkelijk alles. LaserAesthetic heeft een presentatie mogen geven over haartransplantatie???
Ja, waarom niet?

Citaat:
De manier waarop zij over Transhair praten en over Boersma, belachelijk, maar met name transhair......zij laseren niet goed???
Ja, dit is LETTERLIJK zo gezegd.

Citaat:
Ook de Velthuiskliniek en de Valkenhorstkliniek, 2 bekende klinieken, verwijzen mensen door naar transhair. Dat is ook niet voor niets. Velthuis deed het eerst zelf, maar kon niet aan de kwaliteit tippen die transhair garandeert
. Hmm...hoezo dit is ook niet voor niets? Ik bedoel....Boersma verwees mensen ook door naar LA (want hij kreeg er o.a. gewoon geld voor!!), dus dat zegt mij weinig tot niets als klinieken mensen doorverwijzen naar elkaar.

Citaat:
Ook finasteride afkraken, hoe durven ze.
Ja, dat is precies hetgeen iemand uit het publiek ook al vroeg waarom hij bijv. Aminexil afkraakte. Het antwoord daarop was dat hij niets ' afkraakte' maar gewoon niet overtuigd was van hun werking.

Citaat:
Terwijl Laser Aesthetic zelf ook andere technieken gebruikt naast de laser, maar dat weten de mensen niet.
O, welke technieken dan Jorn? Zou je dit met ons kunnen delen, want daar is dit Forum voor bedoeld: de ontwetendheid bij mensen wegnemen!

Citaat:
Als ik dit lees over de illegale praktijken, moet ik me helemaal suf lachen. Zij hebben precies hetzelfde gedaan bij transhair.
De LA chirurg en directeur werkte bij Transhair Duitsland en zijn toen op een niet echt legale manier voor zichzelf begonnen. Ik hoop dat dit verhaal nog eens bekend wordt gemaakt.
Nou, wat let je om dat bij deze te doen?

Citaat:
Transhair geeft tenminste objectieve informatie, ook bij consulten, en zij kraakt een concurrent niet af.
Nou Jorn, dat laatste valt wel mee denk ik he, als ik jouw postings over LA zo doorlees. Die zijn meestal erg negatief.

Citaat:
Ik ben blij als er binnenkort WEL een keurmerk bestaat
Ja, daar ben ik het HELEMAAL mee eens!

Chris.

PS: Oja.....voor wie het nog niet duidelijk was: Jorn Kielman is commercieel medewerker bij Transhair. Hou dat in je achterhoofd als je zijn postings doorneemt.

In ieder geval bedankt voor je reactie Jorn!

Laatst gewijzigd door Chris; 21 april 2002 om 15:24
Chris is offline   Met citaat reageren