Los bericht bekijken
Oud 21 april 2002, 17:25   #10
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
Hoi allen,
wat ik nu heb gelezen slaat werkelijk alles. LaserAesthetic heeft een presentatie mogen geven over haartransplantatie???
--------------------------------------------------------------------------------

Ja, waarom niet?

ANTW: omdat zij zo subjectief zijn als de p.... Over unieke lasermethoden, patenten etc. Laat ze dat eerst maar aantonen.
Ook de negatieve uitlatingen jegens concurrenten had ik al kunnen voorspellen. Zo vaak hoor ik van de transhair adviseurs dat er bij consulten mensen komen die ook bij LA zijn geweest en wat er dan over transhair wordt gezegd. Andersom zou dat nooit zo zijn. Laat iedereen ajb in zijn waarde


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
De manier waarop zij over Transhair praten en over Boersma, belachelijk, maar met name transhair......zij laseren niet goed???
--------------------------------------------------------------------------------

Ja, dit is LETTERLIJK zo gezegd.

ANTW: kijk ajb even naar www.t-at.nl en dan bij geschiedenis transhair.


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Ook de Velthuiskliniek en de Valkenhorstkliniek, 2 bekende klinieken, verwijzen mensen door naar transhair. Dat is ook niet voor niets. Velthuis deed het eerst zelf, maar kon niet aan de kwaliteit tippen die transhair garandeert
--------------------------------------------------------------------------------

. Hmm...hoezo dit is ook niet voor niets? Ik bedoel....Boersma verwees mensen ook door naar LA (want hij kreeg er o.a. gewoon geld voor!!), dus dat zegt mij weinig tot niets als klinieken mensen doorverwijzen naar elkaar.

ANTW: Boersma stuurt mensen door naar transhair. Veel mensen worden doorverwezen. En daar krijgt Boersma geen cent voor. Boersma weet dat de laser niet optimaal is. Toen die behandeld werd wist hij dat nog niet.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Ook finasteride afkraken, hoe durven ze.
--------------------------------------------------------------------------------

Ja, dat is precies hetgeen iemand uit het publiek ook al vroeg waarom hij bijv. Aminexil afkraakte. Het antwoord daarop was dat hij niets ' afkraakte' maar gewoon niet overtuigd was van hun werking.

ANTW: het is wetenschappelijk bewezen dat fina werkt. Wie is hij om niet overtuigd te zijn. Hij falsificeert iets waarvan de werking juist geverifieerd is!


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Terwijl Laser Aesthetic zelf ook andere technieken gebruikt naast de laser, maar dat weten de mensen niet.
--------------------------------------------------------------------------------

O, welke technieken dan Jorn? Zou je dit met ons kunnen delen, want daar is dit Forum voor bedoeld: de ontwetendheid bij mensen wegnemen!

ANTW: weet ik niet precies, maar geloof maar dat ze misschien ook wel prikken, daar dit een ultiem instrument is

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Als ik dit lees over de illegale praktijken, moet ik me helemaal suf lachen. Zij hebben precies hetzelfde gedaan bij transhair.
De LA chirurg en directeur werkte bij Transhair Duitsland en zijn toen op een niet echt legale manier voor zichzelf begonnen. Ik hoop dat dit verhaal nog eens bekend wordt gemaakt.
--------------------------------------------------------------------------------

Nou, wat let je om dat bij deze te doen?

ANTW: Ik zal mijn baas vragen of hij dat goed vindt. .


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Transhair geeft tenminste objectieve informatie, ook bij consulten, en zij kraakt een concurrent niet af.
--------------------------------------------------------------------------------

Nou Jorn, dat laatste valt wel mee denk ik he, als ik jouw postings over LA zo doorlees. Die zijn meestal erg negatief.

ANTW: alleen als ik terecht mezelf kwaad maak. Ik zeg niet dat LA slecht is. Transhair is alleen beter, daar wij met 2 technieken werken en de voorlijn er veel natuurlijker uitziet in veel gevallen


quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik ben blij als er binnenkort WEL een keurmerk bestaat
--------------------------------------------------------------------------------

Ja, daar ben ik het HELEMAAL mee eens!

ANTW: er is gewoonweg te veel misleiding en er worden te veel dingen verteld die niet te achterhalen zijn. Iedereen heeft de beste techniek etc.
Mensen zien door de bomen het bos niet meer en de haarklinieken komen zo alleen maar in een kwaad daglicht te staan, wat voor ons ook niet goed is. WIj proberen tenminste, al is dat moeilijk te geloven, zo objectief mogelijk te zijn in onze uiting. En wat er wordt gezegd is gewoonweg waar. Het patent van de priktechniek kan bv aangetoond worden

Chris.

PS: Oja.....voor wie het nog niet duidelijk was: Jorn Kielman is commercieel medewerker bij Transhair. Hou dat in je achterhoofd als je zijn postings doorneemt.

ANTW:klopt helemaal. Ik ben echter eerlijk tegen jullie. Ik heb zelf ook een haarprobleem gehad en weet wat het is. Maar jullie hoeven me niet te geloven, dat is ook erg moeilijk. ALs ik jullie was was ik ook zeer sceptisch geweest over uitspraken die ik doe.


In ieder geval bedankt voor je reactie Jorn!

ANTW: graag gedaan
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren