Los bericht bekijken
Oud 10 mei 2002, 14:34   #11
Chris
HaarWeb lid
 
Chris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2001
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 291
Question La/Transhair

Hoi Jorn,

Citaat:
Ook de Velthuiskliniek en de Valkenhorstkliniek, 2 bekende klinieken, verwijzen mensen door naar transhair. Dat is ook niet voor niets. Velthuis deed het eerst zelf, maar kon niet aan de kwaliteit tippen die transhair garandeert
Over die Velthuis kliniek gesproken..... blijkbaar kunnen ze op méér tereinen geen kwaliteit leveren; heb je deze pagina van Tros 'Radar' al gezien? : http://212.104.203.68/onderwerp.php3?id=179
Moet je ook eens kijken en luisteren naar de webuitzending daar!

Ookal gaat het niet over haarproblemen, het zegt toch zeker iets over die kliniek!

Citaat:
ANTW: Boersma stuurt mensen door naar transhair. Veel mensen worden doorverwezen. En daar krijgt Boersma geen cent voor. Boersma weet dat de laser niet optimaal is. Toen die behandeld werd wist hij dat nog niet.
Aha. Dat is inderdaad opvallend.....dat LA Boersma geld biedt voor doorverwijzingen en dat Transhair dit dus niet doet.

Citaat:
ANTW: het is wetenschappelijk bewezen dat fina werkt. Wie is hij om niet overtuigd te zijn. Hij falsificeert iets waarvan de werking juist geverifieerd is!
Hij is simpelweg niet PERSOONLIJK overtuigd, aangezien hij volgens zeggen nog niet een overtuigend bewijs had gezien op het hoofd van een patiënt. Hij vond het resultaat n.a.v. het gebruik van medicijnen zeer magertjes bij mensen die hij had gezien die medicijnen gebruikte.

Citaat:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Terwijl Laser Aesthetic zelf ook andere technieken gebruikt naast de laser, maar dat weten de mensen niet.
--------------------------------------------------------------------------------

O, welke technieken dan Jorn? Zou je dit met ons kunnen delen, want daar is dit Forum voor bedoeld: de ontwetendheid bij mensen wegnemen!

ANTW: weet ik niet precies, maar geloof maar dat ze misschien ook wel prikken, daar dit een ultiem instrument is
Huh, dit klinkt een beetje vaag. 'Geloof maar dat ze misschien ook wel..... ' ? Je beweert dat LA ook andere technieken toepast, maar je weet niet welke? Hoe weet je dan zo zeker dat men daar ook andere technieken gebruikt?

Citaat:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Als ik dit lees over de illegale praktijken, moet ik me helemaal suf lachen. Zij hebben precies hetzelfde gedaan bij transhair.
De LA chirurg en directeur werkte bij Transhair Duitsland en zijn toen op een niet echt legale manier voor zichzelf begonnen. Ik hoop dat dit verhaal nog eens bekend wordt gemaakt.
--------------------------------------------------------------------------------

Nou, wat let je om dat bij deze te doen?

ANTW: Ik zal mijn baas vragen of hij dat goed vindt. .
Al contact gehad met je baas? Ik ben nog steeds erg benieuwd! Op dit forum heerst een 100% vrije meningsuiting, dus wat let je?

Citaat:
Nou Jorn, dat laatste valt wel mee denk ik he, als ik jouw postings over LA zo doorlees. Die zijn meestal erg negatief.

ANTW: alleen als ik terecht mezelf kwaad maak. Ik zeg niet dat LA slecht is. Transhair is alleen beter, daar wij met 2 technieken werken en de voorlijn er veel natuurlijker uitziet in veel gevallen
Maar.... je beweerd hierboven juist dat LA óók gebruik maakt van méérdere technieken? En kun jij ons uitleggen waarom Transhair een betere voorlijn levert dan LA? Ligt dat aan de techniek of de kwaliteit van de artsen/procedures?

Bedankt voor al je info!

Chris.
Chris is offline   Met citaat reageren