Los bericht bekijken
Oud 23 juni 2019, 20:43   #82
Iliasilias
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2017
Berichten: 111
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Dus valt het allemaal wel mee, als je maar niet meer dan 2 ht neemt bij die kliniek? Het lijkt mij namelijk dat wanneer er al 25 jaar mensen zoals jij schreeuwen dat het oplichting is, en dat ook zo is, de hele kiet al gesloten zou zijn, toch?
Ik zeg helemaal niet dat het niet zo veel uitmaakt! Jij zegt zelf als je daar niets van ziet dan maakt het niets uit. Ik zeg doordat hij zolang bestaat sinds 2005 en hij nog steeds draait heeft het vooral te maken met het feit dat de meeste mensen maar 1 of 2 behandelingen nemen en nooit 4 of 5 zoals bij Dean Saunders en daardoor blijft dat fabeltje van het hergroei verhaal onopgemerkt, de schade valt daardoor bijna niet op!

Ik zeg juist heel duidelijk dat je gewoon keihard opgelicht wordt en jij bent de gene die zei als je het niet ziet dan maakt het niets uit. Lees is je eigen post is terug...……….
En ik noemde ook als rede doordat hij nu 13 jaar draait de goede marketing en de bn-ers die hij inschakelt en dat de meeste klanten vanuit het buitenland komen en daardoor moeilijk een Rechtszaak aanspannen plus het taboe van er heerst betreft haartransplantaties want de meeste mensen komen er niet mee naar buiten.
Mensen uit Nederland die dan gaan klagen of ze krijgen een gratis behandeling waardoor een paar procent op vooruitgaan of rechtszaken die hij dreigt te verliezen koopt hij makkelijk af en daar gaan juist de extra duizenden Euro's die je als klant zogenaamd betaald voor de Haarstamcel Transplantatie.

Ik noemde ook als mogelijke rede dat het juridisch gezien heel lastig is om aan te tonen dat de haren die HASCI transplanteert niet zijn terug gegroeid. Hij zegt dat hij sinds 25 jaar haren kan vermenigvuldigen d.m.v. Stamcellen en hij dit nu sinds 2005 echt praktiseert op mensen maar toen ik en Professor in Stamcel wetenschappen hierover heb gesproken viel zijn mond open, ten eerste zegt hij dat Stamcel wetenschap nu nog in de kinderschoenen zit en ten tweede dat 25 jaar geleden helemaal nog geen onderzoeken werden gedaan laat staan dat er iets gevonden werd!

Als wat Coen Gho beweerd klopt dan zou het einde kaalheid zijn want dan zou je in principe eindeloos donorharen hebben! Ik heb je ook aangeboden om mijn bewijs te laten zien dat wat Coen Gho beweerd een leugen is en dan kun je dat met je eigen ogen zien. Mijn Advocaat noemt het bewijs zeer overtuigend wat betekend dat het einde HASCI kan betekenen. Ik heb je ook meerdere malen geadviseerd om de recensies te lezen op google review.
En als ze zo goed waren waarom mogen mensen geen recensies meer achterlaten op hun Facebookpagina en zij zijn ook de enige kliniek in Europa waar bij dat niet kan terwijl ze beweren dat ze uniek zijn.
Lees dit topic van een ander ex-patiënt van HASCI genaamd Arashi waarin HASCI zwaar door de mand valt d.m.v. een simpele 50 graft test. http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33335
Sorry dat ik dit zeg maar ik heb nu niet zo veel zin om elke keer in herhaling te vallen, als je HASCI toch vertrouwd dan moet je ook naar hem gaan.

Laatst gewijzigd door Iliasilias; 23 juni 2019 om 21:21
Iliasilias is offline   Met citaat reageren