Los bericht bekijken
Oud 3 februari 2002, 16:29   #34
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Russel

Ik heb overwogen om over te gaan op 5 mg ( dagelijks ) , omdat 5 mg een veel grotere suppressie van dht heeft dan 1 mg. De waardes verschillen voor elk lichaam. Sommigen reageren goed op 1 mg en anderen beter op 5 mg. Ik heb nu 2 jaar 1 mg gebruikt maar m'n haarlijn begon weg te trekken. Nu op 5 mg heb ik hier geen last meer van. 5 mg blocked veel meer dht dan 1 mg. Er zit toch gauw een verschil van 10 tot 15 % meer dht suppressie in je bloed bij 5 mg en iets van 10 % meer dht suppressie in je hoofdhuid. Dit kan voor een persoon's lichaam doorslaggevend zijn. Kijkend naar de bijwerkingen op lange termijn : tja, die zal ik wel voor lief moeten nemen. Ik had weinig bijwerkingen op 1 mg ( wel een beetje gewicht aangekomen ) veel verschil zal 5 mg niet opleveren.je zal toch een keuze moeten maken . of je haren of een klein beetje meer bijwerking ( als die bijwerkingen uberhaupt wel groter worden ). Ik ken mensen die al 5 jaren 5 mg nemen zonder erger aan veel bijwerkingen.


Mathijs


de 12 e aanstaande is er een bijeenkomst van doctoren ( urologen enzo ) Glaxo zal daar duta presenteren. Gepland was dan ook dat na die presentatie , dat Duta op de 25 e ( februari ) zou worden vrij gegeven voor de markt. Maar nu schijnt dat Glaxo een aanvraag heeft gedaan op een bepaald soort goedkeuring om zo Duta tegen Fina te laten concurren ( om meer geld voor Duta te kunnen vragen ). Deze goedkeuring schijnt een half jaar in beslag te nemen. Dus dan zouden wij uitkomen op juni of juli dit jaar. dat zou erg erg erg balen worden voor ons.

Maar ik heb erg veel vertrouwen op de 25 e van deze maand. Ik denk dat een groot bedrijf als Glaxo een reputatie hoog heeft te houden. Terwijl er mensen zijn die vergaan van de pijn aan hun prostaat ( laat staan mensen als wij aan de stress van onze haaruitval ) zal het Glaxo niet echt goed doen, als ze ons nog langer laten wachten.

Laten we onze hoop niet verliezen.


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren