Los bericht bekijken
Oud 14 februari 2002, 01:46   #38
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
""Mjuh waarom je lichaam in 1 keer de vernieling in helpen als het ook in etappes kan?

Wat je hier doet is een schadelijk middel innemen en dan ook nog in een overdosis. Als jou haar je zoveel waard is dat de rest van je lijf er serieus onder gaat lijden dan moet je dat maar doen. Ga deze onzin alleen niet aan andere mensen aanpraten. Zomaar ff de dosis 5 of 10 voudigen. Ben je gestoord ofzo?""


>> Beste Savior. We waarderen je goedwilligheid. Maar zoals je zelf ook weet, haaruitval is GEEN keuze.Het is een LOT waaraan arme mensen als wij voor moeten knielen.

Natuurlijk willen wij geen medicijnen slikken die ons lichaam uit balans halen. Maar hebben we een keus?

De keus is aan jou. Je kunt kiezen . Of je wordt gewoon kaal of je probeert je kaalheid te stoppen. Om ons haaruitval te stoppen zijn wij genoodzaakt om een POTENT medicijn als Fina te slikken. Goedschiks of kwaadschiks , veel ander keus is er niet.

Ik praat hier niemand wat aan. Ik probeer hier mijn mede LOTgenoten, vrienden te advieseren. Het laatste wat ik zou willen is dat zij meer haar verliezen.De rede dat ik 5 mg zeg is omdat het daadwerkelijk meer effect heeft dan 1 mg. Vooral bij mensen die zeggen dat hun haarlijn wegtrekt.Ik gebruik het zelf ook.Het is inderdaad beter dan 1 mg.

Ps: Fina is een bewezen , effectief drug. Middelen die zogenaamd ook ZOUDEN moeten helpen zoals Saw palmetto en andere. Daar doe ik geen uitspraak over. Daar heb ik geen ervaring mee.

Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren