Los bericht bekijken
Oud 5 juli 2009, 17:00   #34
Lila
Proefkonijn
 
Lila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2004
Berichten: 310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lioness Bekijk bericht
Denk wel dat ik je boek ga bestellen. Begrijp ik het goed, dat je voor jezelf een soort methode hebt ontwikkeld, waarin je bepaalde voedingsmiddelen laat staan, zodat daardoor bepaalde reacties niet meer ontstaan in je lichaam? Of komt er nog veel meer bij kijken?
Daar komt het op neer ja. Naast het dieet zijn er nog een paar andere dingen belangrijk, met name temperatuur.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lioness Bekijk bericht
Jij bent er nu dus al twee jaar vanaf? Wat geweldig! Ben erg benieuwd hoe het haar is geworden op je voormalige kale plekken en hoelang duurt het voordat het bijvoorbeeld zo'n 10 cm is?
Zodra je haar weer 'boven' komt duurt het ongeveer een jaar voordat je haar ca 10 cm lang is. MAAR... je haar groeit dan waarschijnlijk krullend terug, waardoor het korter lijkt en je nog steeds problemen hebt met camouflage enzo. Als je van jezelf al krullend haar hebt valt het misschien mee, en met een stijltang kun je ook veel doen.
Je haar zal waarschijnlijk ook donkerder teruggroeien. Bij mij is het haast zwart, terwijl ik verder lichtbruin haar heb.

Na een jaar begon het bij mij weer recht te groeien. Ik heb dus nu plekken waarop mijn haar eerst 10 cm stijl is en dan opeens gaat krullen. Heel gek. Ik zit te denken om die onderste krullen eraf te knippen, maar dan houd ik nog maar 10 over, terwijl de rest van mijn haar veel langer is. Ik ga dus nog maar even door met de stijltang.

Oh ja, je haar groeit in principe altijd terug, hoe lang je ook geplukt hebt. Dit zei de dermatoloog in Amerika en ik heb zelf ook die ervaring. Alleen op plekjes waar littekenweefsel is onstaan doordat je de huid erg vaak open hebt gepulkt kan het zijn dat het haar niet terug groeit of dat het heel lang duurt. Maar dat zijn maar heel kleine plekjes. Ik heb er twee van een halve cm2, en dat schijnt wel normaal te zijn.
__________________
Weblog: TLC Conference 2009

Bereid je maar vast voor
op de dag dat alles beter is.

Laatst gewijzigd door Lila; 5 juli 2009 om 17:09
Lila is offline   Met citaat reageren