Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2016, 20:37   #23
Vahlinear
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2016
Berichten: 14
Geslacht:
Update

Goedenavond allemaal,

Alweer even geleden dat ik hier wat op zette. Bedankt voor jullie reacties. Ik snap dat wij inderdaad een makkelijke groep zijn om te misleiden aangezien we graag de hoop houden dat het goedkomt en er alles aan willen doen.
Toch ben ik bij mijn keuze gebleven en ben naar hairreset gegaan. Zij hebben mijn bloed onderzocht en een aantal suplementen meegegeven. Deze ben ik trouw in gaan nemen, ook moest ik een ademhalingsoefening gaan doen voor het ontspannen. Mijn voedingspatroon hoefde ik niet veel in te veranderen omdat ik erg Let op wat ik eet I.v.m. sporten. Over het algemeen bekijken zij je gehele levensstijl en geven hier aanpassingen aan.
Ik kan hier heel kort over zijn, bij mij werkt het!! Al mijn haar is terug, zelfs de plekken die niet dichtgroeide met ciclosporine.
Nu zullen er vast mensen zijn die aangeven dat dit het natuurlijke beloop van de alopecia areata is en dat het daarom terugkomt. Dit zou kunnen alleen ben ik naar hairreset gegaan omdat bij mij de alopecia zelfs door mijn medicatie heen brak de laatste tijd. Op het moment dat ik begon met hairreset, begon ook mijn haar op mijn hoofd en baard weer uit te vallen. Het zou dus wel heel toevallig zijn als precies op dat moment de alopecia weer in regressie gaat. Ik kan het dus iedereen aanraden om toch langs hairreset te gaan. Ik weet dat er een hoop kwakzalvers zijn maar hairreset bestaat al 30 jaar en er zijn meerdere vestigingen bij aangesloten. Ze zullen dus ook vast wel enige expertise hebben. Mij heeft het in ieder geval geholpen! Ik wacht het nog een tijdje af en mocht het inderdaad zo blijven zal ik een aparte post openen hierover.

Groeten,

Kevin
Vahlinear is offline   Met citaat reageren