Los bericht bekijken
Oud 21 september 2013, 11:55   #8
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.273
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luna1979 Bekijk bericht
Hier ben ik het wel mee eens met wat je schrijft.
Mijn situatie is het zelfde als bij die man van ''Barbie''
Bij hem zie je ook duidelijk de contouren, van het haar wat er voor gezet is.

Na de behandeling bleef je gewoon heel duidelijk zien, dat er een rand bijgezet was aan de voorkant/inhammen en de dichtheid was ook nihil.
Van mezelf heb ik ook erg dik haar, dus dat klopte qua beeld gewoon niet met elkaar..

Vandaar dat ik alle grafts definitief verwijderd hebt en weer terug ben bij situatie voor de behandeling. (1000 grafts)
Wel blijven er 2.5 jaar na dato, af en toe nog wel een haargraft de kop opsteken.
Hallo Luna,

Ik heb een aantal postings van je overgeheveld naar een nieuwe discussie. Ik begrijp dat je gefrustreerd bent over je ht, maar ik zou het waarderen als je niet elke discussie aangrijpt om je mening/ervaring te herhalen. Hetzelfde geldt voor iemand die wel tevreden zou zijn. Deze discussie kun je gebruiken om jouw verhaal te vertellen, eventueel met foto's.
Ik herken bepaalde punten uit je verhaal. Bijvoorbeeld ht-haren die dikker zijn, krullerig zijn. Maar mijn ht is meer dan 20 jaar geleden gedaan, inmiddels zijn er dingen verbeterd, maar of een ht geschikt voor je is, blijft afhankelijk van meerdere factoren: leeftijd, haaruitvalpatroon, verwachtingspatroon, wel of geen medicatie tegen haaruitval, etc.
Henk is offline   Met citaat reageren