Los bericht bekijken
Oud 7 februari 2008, 22:48   #26
hannakr
medewerker laser-kliniek
 
hannakr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2007
Locatie: Delft
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokito Bekijk bericht
Hoi Hanna!

bedankt voor het 'meeleven en meedenken' altijd tof om wat steun te hebben al is het geen enge ziekte die je hebt maar toch een stukje onzekerheid!

Het vergelijken met een familielid is een goede tip, alleen voor mij niet te doen, ik ben de oudste van de kinderen en mijn biologische vader heeft mijn leeftijd helaas nooit gehaald dus je kunt wel stellen dat ik het testkonijn ben van de familie

Ik denk dat ik je advies wel opvolg en gewoon 4 behandelingen neem en daarna verder kijk. Ik ga toch in de zomer op zonvakantie dus hopelijk lukt het nog om mijn 4e behandeling ruim van te voren te hebben gehad! Ik houd jullie zeker op de hoogte
Hoi Bokito,

Ja natuurlijk leef ik met je mee! Ik weet nog heel goed dat ik veel onzekerheden had mbt het laseren.
Goh wat vervelend van je vader, sorry dat ik het vroeg. Hoop dat ik je niet daarmee heb gekwetst.

Na vier behandelingen moet je verschil zien. Zijn er wel foto's gemaakt voordat je aan de behandeling begon? Want vaak is het zo dat je denkt dat het niet heeft geholpen, maar als je dan de fotos ziet die gemaakt zijn voordat de behandeling startte, zie je ineens wel een verschil. Bij de intakes waar ik werk maken we standaard foto's tenzij een client dat natuurlijk niet wilt.

wat laat je eigenlijk doen? je rug? zijn er 'eilandjes' te zien, of is het je hele rug. Met eilandjes heb je vaak kans dat je daar tussen nog extra haar gaat krijgen. Is je hele rug behaard, dan heb je kans dat je volledige haar er staat. Hoe oud ben je als ik vragen mag?

groetjes Hanna
hannakr is offline   Met citaat reageren