Los bericht bekijken
Oud 13 december 2005, 19:15   #20
rosanna
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2004
Berichten: 10
Ik heb voor aankomende donderdag een afspraak bij een haarinstituut Hairplus in Barendrecht. Daar maken ze een haarscan en gaat een haarconsulente naar mijn haar kijken. Heeft iemand hier ervaring mee met dit instituut? Ik pas wel op als het me te (of alleen maar) commercieel lijkt.

Ik ben wel particulier verzekerd wist niet dat je dan zonder verwijsbrief naar de dermatoloog kon. Kan je me een goede dermatoloog aanraden in de buurt van Utrecht?

Wat betreft de medicatie was ik dus juist in augustus gestopt met de Dianepil omdat mijn menstruatie helemaal wegbleef en ik misschien volgend jaar aan kinderen zou willen beginnen. Daarom wilde ik nu "schoon" worden van deze hormonen en mijn eigen cyclus terugkrijgen. Tot nu toe ben ik nog heel onregelmatig ongesteld en ik heb dus ook veel last van acne. En haaruitval dus. Ergens hoop ik nog dat het rond de jaarwisseling stopt. Ik durf mijn haar helemaal niet meer te wassen. Het is nu al bijna een week geleden en wordt behoorlijk vettig. Klopt het dat je haren meer uitvallen na wassen?
rosanna is offline   Met citaat reageren