Los bericht bekijken
Oud 11 november 2017, 09:14   #15
elmi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2017
Berichten: 32
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanneke49 Bekijk bericht
Vorige week dus bij transhair geweest. Vriendelijke ontvangst, gesprek was übervriendelijk, niet mijn ding hoor. En werkelijk, uitgebreid toegepraat naar de FUTbehandeling, niet de FUE vond hij. En waar ik eigenlijk in eerste instantie aangemeld had voor informatie, de MHP behandeling, begin hij niet eens over. Dus zelf over begonnen. Leek hem niet kunnen , want ik werd al grijs, dan zou je een donkere hofdhuid zien, want pigmentatie is donker. Ter overtuiging ging hij er iemand bijhalen die de behandeling doet, nee mevrouw, dat kan niet, want die kleur is er niet.
Het liefst hadden ze gezien dat ik meteen ergens voor koos, maar ik zei dat ik vooral nog moest nadenken. Eerlijk gezegd vind ik de transplantaties teveel gedoe, en teveel onzekerheid over resultaat. En onzekerheid heb ik al genoeg van mijn haar, dat moet niet erger worden.
Ik heb ook nog contact met een andere kliniek gehad, en een foto gestuurd. Zij zeggen dat het wel kan, MHP, ze doen het ook bij mensen met blond haar. Vroegen waar ik dat vandaan had, dat dat niet kon, transhair zeker , zei ze....
En dan was er nog een andere behandeling: DST : Derma Stimulation Treatment. Hier iemand die dat heeft laten doen, of er meer van weet?
maandag heb ik een informatief consult, ook kijken wat met mijn hoofdhuid de mogelijkheden zijn. Ben heel benieuwd.

Hoi Hanneke,

Ik heb bij Transhair geen goede ervaring. Ik kan niet voor iedereen spreken maar mijn advies is om het daar niet te doen. Wie had je trouwens als consult? Het lijkt weer zo lkkr opdringerig met dat snelle beslissen... erg herkenbaar...
elmi is offline   Met citaat reageren