Los bericht bekijken
Oud 17 februari 2019, 18:59   #59
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mikeye Bekijk bericht
Aangenaam Nicolaas. Ik zie geen defensieve campagne. Ik geef alleen eerlijk mijn eigen ervaring weer. Andere klinieken kunnen net zo goed of beter/slechter dan Transhair zijn. Ik ben verder 0,0 verbonden aan dit bedrijf. Vervolgens praat ik geen FUT goed. Zie ook niet wat dit met deze tijd te maken heeft. Nieuwere technieken zijn niet per definitie betere technieken. Wat voor argumenten wil je horen? Mijn belangrijkste argument is om niet meerdere behandelingen te moeten ondergaan ivm tegenvallende groeiresultaten dmv FUE ivm de riskantere "oogstmethode" Verder heb ik geen moeite met een litteken omdat ik mn haar toch niet dermate kort zou dragen dat dit überhaupt een issue zou worden. Check mn fotoboek. Op dit moment met hechting erin is al niets te zien. Ik laat de voortgang zien in mn fotoalbum. Mocht ik toch ontevreden zijn tzt dan zal ik dat zeker melden en ook kritisch zijn.
De problemen met een verbreed litteken komen pas nadat de hechtingen eruit zijn. Misschien niet direct maar heb dat al 2x meegemaakt. Kan je vertellen dat het niet tof is. Ken wel wat mensen die een FUT hebben laten doen en daarvan is er maar 1 die het mooie beloofde potloodstreepje eraan heeft overgehouden. Ironisch genoeg is bij hem verder de HT totaal mislukt. Uiteindelijk scheert hij zn kop helemaal ghlad en zie je het litteken alsnog. Maar uit eigen ervaring vervloek ik degenen die FUT 'pushen'. De risico's op een lelijk achterhoofd is groter als ze doen voorkomen!
Reet is offline   Met citaat reageren