Los bericht bekijken
Oud 21 augustus 2011, 00:44   #9
Norris
Norris
 
Geregistreerd: 14 augustus 2011
Berichten: 113
Ik was al bang dat m'n huidige regime net even te zwak is om het proces zelfs maar te stabiliseren. Laat staan omkeren. Al zie ik dus wel grote verbetering in haarkwaliteit en ook sterke vertraging van de achteruitgang.

Over de bijwerkingen, tsja...
Het lijkt erg raar om te zeggen maar m'n gevoel is dat een middel als ASC-J9 minder schadelijk is / kan zijn dan Duta of Finasteride.
Omdat ASC-J9 vooral lokaal werkt (en klein beetje systemisch) en het DHT-niveau met rust laat in je lichaam.
Terwijl Finasteride en Duta juist systemisch werken omdat je het inslikt en daardoor je hele lichaam incl. je hoofdhuid beinvloeden.

Al kunnen we over de evt. bijwerkingen van ASC-J9 op lange termijn nu natuurlijk nog vrij weinig zeggen en blijft het een gok.
Het is geen gok om te verwachten dat het beter gaat.
Daarom heb ik min of meer besloten om het te gaan gebruiken en 0.025% toe te voegen aan m'n Spectral DNC (2x per dag).
Als dat dan nog niet helpt dan weet ik het niet meer!

Hopelijk reageren er binnenkort een paar mensen op de ASC-J9 thread met meer info over welke leverancier ik moet hebben en een evt. gezamenlijke inkoop.
Helpt toevoegen van ASC-J9 nog niet voldoende, of blijken de bijwerkingen op korte of lange termijn onacceptabel dan resten er maar 3 keuze's: Accepteren, Finasteride/Dutasteride, Haartransplantatie.

Offtopic: dZinee, schuimt de Revita shampoo ook zo erg bij jou?
__________________
Aug 2012 (pilaar 1 "goede voeding")
* Tarwekiemen+kokosmeel biologisch 1 eetlepel(el)
* Eicosan Perilla Okinawa Omega 3 olie 1 el
* Gula Java Matcha groene thee 1x/dag
* 3xp.week vis
* biologisch voedsel
* 5-2-intermittent fasting dieet
Aug 2012 (pilaar 2 "schone lucht")
* LightAir Ionisators
* IQAir Healthpro 250
Sep 2012 (pilaar 3 "sporten")
* >2/week sporten
Jun 2013 (pilaar 4 "straling beperken")
* O.a. geen Wifi, DECT en beperkt gebruik mobiel
Jul 2011 (pilaar 5 "ondersteuning")
* Total Balance Men's Premium multivitamine
* Omega 3/QH Ultra visolie
* Spectral DNC 2x/dag
* Voorwas-shampoo Kastanje & Brandnetelshampoo
* Revita shampoo 2x + Revita Cor Conditioner 2x
* Foligain capsules 1st
* Saw Palmetto 5 st*160 mg (85-95%)
* Spectral F7 2x
* PH-vitality
Norris is offline   Met citaat reageren