Los bericht bekijken
Oud 2 oktober 2014, 20:06   #2
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Ik kan je nu al vertellen dat sommigen je voor gek verklaren als je zegt dat je iets tegen haaruitval wilt ondernemen. Die zien een bos haar waar ze zelf misschien jaloers op kunnen worden. Lees jezelf in hier op Haarweb. Minoxidil, Finasteride en verschillende andere middelen worden uitvoerig besproken met alle voordelen en nadelen. Inderdaad KUNNEN sommige middelen bijwerkingen geven. Dat is met elk medicijn het geval. Zo ook met deze middelen. Dat wil niet zeggen dat je ook last zúlt krijgen van bijwerkingen... Het is wel mogelijk. Daar kom je pas achter als je het probeert. Misschien zijn de bijwerkingen mild en kun je ermee leven, misschien zijn ze voor jou te groot en wil je ermee stoppen. Elk middel moet je (vind ik) trouwens minimaal 6-12 maanden gebruiken voor je er een goed oordeel over kunt geven. Je hebt nog best een volle haardos en zelf zul je het beste kunnen oordelen of je achteruitgang opmerkt. Mijn visie hierop is simpel: merk je achteruitgang en het stoort je, doe er wat aan! Want haarbehoud is nog steeds eerder te realiseren als haren terugwinnen!
Reet is offline   Met citaat reageren