Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2018, 14:22   #4
Expertt
Banned user
 
Geregistreerd: 11 januari 2018
Berichten: 10
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Tsja. "Na vele malen te zijn opgelicht". Dan ben ik er weer klaar mee. Hoe dom kun je zijn? En hoe serieus kun je dit dan nog nemen?
Ik heb 2 behandelingen gehad bij HASCI, de eerste keer had ik wat groei met een hele lage dichtheid waarop HASCI zei dat dat normaal is omdat zij de grafts niet te dicht op elkaar wilde planten om zo de stamcellen niet te beschadigen aangezien maar de helft van de stamcellen is meegenomen en dat pas na 9 maanden wanneer de grafts goed vast zitten ik dan een 2e behandeling erbij moest nemen en dan zal er tussen de grafts geplant worden waardoor de dichtheid hoger wordt.
Na dat ik de 2e behandeling nam was er 0% groei en mijn donorgebied begon ook kaler te worden en bij de eerste behandeling viel dat niet op en dacht dus dat ik hergroei had op mijn donorgebied.
Na dat ik ze hiermee heb geconfronteerd kreeg ik geen antwoord meer en verbraken ze elke contact.
Wat HASCI doet is de graft van b.v. 2 haren in twee delen en op die manier laat hij 1 haar achter en transplanteert hij de andere single haar naar het ontvangstgebied waardoor hij dan gaat roepen dat er hergroei is op het donorgebied terwijl dat je eigen bestaande haar is dat verklaart ook waarom HASCI altijd zo'n lage dichtheid heeft.Doordat de graft de helft van de stamcellen mist is deze vaak zo zwak dat deze vaak niet eens doorgroeit waardoor men zelfs niet eens een single graft heeft laat staan hergroei op het donorgebied. In het allerbeste geval wanneer een behandeling aanslaat bij HASCI dan heeft men gewoon allemaal singles en 0% grafts en ook 0% hergroei op het donorgebied en helaas werd dat na de 2e behandeling pas duidelijk.
PS: NIET TE SNEL OORDELEN VOOR DAT JE HET HELE VERHAAL KENT MENEER LIMBO!

Laatst gewijzigd door Expertt; 13 januari 2018 om 16:00
Expertt is offline   Met citaat reageren