Los bericht bekijken
Oud 17 december 2020, 17:08   #21
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FKCZ Bekijk bericht
Ik zag dit toevallig omdat ik geinterresseerd ben in het op laten vullen van een klein gat in mijn baard.

Dit topic zegt haartransplantatie... ik weet niet waar of wat. Echter door de reactie van deJong wist ik al dat het Kliniek X was. Later zag ik ook baard transplantatie maar dat was jaren later dus wie weet. Ik weet niet welke ingrepen hij nu precies heeft gehad. zie verder geen fotos van een haar transplantatie

Het donorgebied is op zeer slechte wijze uitgenomen en ik verplaatste me even in deze jongeman hoe het zou zijn als je er niet zo veel verstand van hebt en iemand van een kliniek waar je bent geweest zit het te relativeren. Misschien heeft hij er nu nog geen last van. Maar als hij later een nieuwe HT moet doen of zijn haren kort wil scheren is dit gewoon zeer slecht uitgenomen en mag dit worden gezegd i.p.v. dat iemand alleen maar zegt .... Goh het is netjes gedaan 1 maand pas?? komt goed joh! zeker als deze persoon van de kliniek zelf is! zeer valse voorstelling van zaken

Ik vond dit persoonlijke een van de meest schokkende voorbeelden van de praktijken van het team van de kliniek waarvan ik de naam niet zal noemen.. die hier een paar vaste accounts heeft die dit soort dingen doen... als ik dit in de toekomst nog meer zie schroom ik zeker niet het te benoemen. In het belang van lotgenoten die de beste oplossing zoeken
Fijn dat het goed is gekomen Kjae

Laatst gewijzigd door Arno1990; 17 december 2020 om 17:22
Arno1990 is offline   Met citaat reageren