Discussie: vastmaken pruik
Los bericht bekijken
Oud 3 maart 2019, 00:26   #6
Morrigan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juni 2018
Locatie: Belgie
Berichten: 25
Geslacht:
Dankjewel voor de suggesties!

De dubbelzijdige tape lijkt me een beetje beangstigend ivm uittrekken van mijn echt haar.
Maar de It Stays lijkt me heel interessant.

Voorlopig kan ik in elk geval verder; de wig grip die de haarwerkster besteld had, werkt erg goed voor me. Blijft zitten op mijn (toch wel klein) hoofdje en ook de pruik blijft stevig op de band zitten (kan mss ook wel iets te maken hebben met de antislip laag van de pruik).
Heb het meer dan een halve dag op gehad en het verschoof niet. Heb op en neer zitten springen en zitten headbangen en ze bleef mooi op zijn plaats. Voelde me ineens een heel pak zelfzekerder nu ik ze niet meer continue op haar plaats moet duwen, en zelfs mijn trui uittrekken terwijl ik de pruik nog op had, gaf geen problemen.

Ik heb de Sure Grip van beautimark, wat meer een soort gel is ipv een dunne wig grip, en het is redelijk dik, maar het lijkt te werken voor me. 'k Moet wel zeggen, mijn pruik heeft een lange frou-frou, en dat de wig band een beetje dik is maakt niet zo uit omdat de frou-frou er toch over komt en de band niet zichtbaar is. Ik weet niet of het even goed komt met een pruik zonder frou-frou.
https://www.wigs.com/products/sure-g...igs-beautimark

Het krijgt wel enorm slechte reviews, maar voor mij lijkt het iig te werken!
Morrigan is offline   Met citaat reageren