Los bericht bekijken
Oud 17 maart 2019, 02:35   #9
Jefferson
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2019
Berichten: 27
Geslacht:
Goede avond iedereen,

Hartelijk dank voor jullie reactie, voordat ik jullie om een mening vroeg was ik zo goed als zeker van dat ik AGA heb en dat het zelfs al in een vergevorderde stage was, vandaar dat ik eigenlijk zo snel mogelijk aan de finasteride wou beginnen omdat ik had gelezen dat hoe eerder je ermee begint, hoe groter de kans dat het aanslaat. Wel zie ik soms kleinere haartjes langs mijn haarlijn dus dat ga ik ook even in de gaten houden.

Ook was ik van plan om mijn huisarts toch te overtuigen om mij naar een haar dermatoloog te sturen voor een goede analyse en eventueel tips over het gebruiken van finasteride. Echter na jullie reactie ben ik toch van plan om het even aan te gaan kijken en het allemaal bij de mening van de huisarts te laten.

Als laatst wil ik jullie toch allemaal bedanken voor jullie reactie want zoals ik al eerder aangaf, ik ben echt overtuigd dat de meeste van jullie meer weten over haaruitval dan menige artsen en zogenaamde klinieken.

Vind ook wel dat dat een keer gezegd mag worden aangezien ik vaak mensen zie die langskomen voor advies en zonder een bedankje of iets dergelijks weer verdwijnen


Wens jullie allemaal een fijn weekend!
Jefferson is offline   Met citaat reageren