Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2019, 10:26   #120
Dikke vacht
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2016
Berichten: 10
Geslacht:
Thumbs up Finasteride, Nicolaasdk

Nicolaasdk,

Wat mij opvalt aan uw schrijven is dat u bijvoorbeeld Acell afwijst en Finasteride toejuicht. Behalve dat Finasteride de werking van testosteron op de prostaat en op de haarzakjes in de huid verminderd is er een hoop nadeel te benoemen van dit middel.
Denk hierbij aanpijnlijke en gezwollen borsten, borstvergroting, borstkanker en onvruchtbaarheid bij mannen en pijnlijke zaadballen.
Depressieve stemming en hartkloppingen.
Leveraandoeningen.

Zo gaat deze lijst nog even door, zeker niet voor iedereen, maar vroeg of laat zul je de nadelen van een dergelijke therapie gaan ondervinden. Heeft u dan niet liever een mogelijk placeboefect of zoals u het noemt, ordinaire geldklopperij, dan het willens en wetens creeeren van en chronische aandoening? Deze effecten zijn namelijk wel aangetoont.

U geeft werkelijk iedereen het advies aan het medicijnen te gaan, lees uw eigen zaakjes eens terug en u zult verbaasd staan hoe vaak u het middel Finasteride aanraad. Ook ik heb mij verdiept in zaken als deze, het terug lezen van uw reacties komen narcistisch over, een soort monopolistische schrijfstijl. Ik denk dat u met uw scherpe pen best ontzag creeert maar gebruik dat dan ter ondersteuning en niet om mensen verder de problemen in te helpen.

Net zo goed dat eenTurkse clinic er in uw beleving onterecht een verdienmodel van Acell maakt , gebruikt u deze zelfde methodiek om deze zelfde kwetsbare groep aan de finasteride te krijgen, zonder ook maar één maal de vreseijke nadelen te benoemen. (Geen haar beter zou ik zeggen) Misschien zelfs wel een tandje erger!

Laatst gewijzigd door Dikke vacht; 20 maart 2019 om 10:31
Dikke vacht is offline   Met citaat reageren