Los bericht bekijken
Oud 11 september 2010, 16:24   #7
alper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2010
Berichten: 10
Ik hoop dat het alleen door stress komt en ik geen AA heb maar ontstaat er dan ook pleksgewijze kaalheid bij stress? 6 weken geleden heb ik 2 dagen flink gestresst, ik herinner mij niet dat ik ooit zoveel heb gestresst. Daarna is het gebeurt naar mijn gevoel, maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben. Misschien is het wel toeval? Ik ben nu 23 jaar en heb dit nog nooit gehad. Wel heeft een neef het ook gehad, maar bij hem is het weer over. Het heeft bij hem 6 maanden geduurt voordat er weer haren groeiden. Hij heeft ook een zalfje geruikt, maar zonder resultaat (althans, het is niet bekend of dat zalfje wel heeft geholpen of het haar vanzelf weer is gaan groeien)

Krijg je deuken van die spuitjes die je krijgt dan?
Dit hoor ik ook voor het eerst.... Hmmm.. beter even afwachten dan, want ik wil geen deuken in mn hoofd hebben. Beter geen haren dan deuken in ieder geval....


Nou gezien de animo, denk ik dat hier niet veel mensen zijn die AA hebben. Anders zou ik wel meer reacties ontvangen. En niet iedereen komt op haarweb.nl zijn ervaring vertellen over AA, dat moet jou ook aan het denken zetten.


Hopelijk heeft dat Emovate creme geen schadelijke gevolgen voor mijn gezondheid. Misschien gebruik ik het voor niks, en ben ook bang dat het ervoor gaat zorgen dat ik helemaal geen haren meer krijg op die plek en of dat ze afhankelijk worden van die creme. Zelfde twijfels heb ik ook met minoxidil. Straks blijkt mijn haar afhankelijk te zijn er raak ik al mn haar kwijt.... Dat moet ik natuurlijk niet hebben. Goh, ik dacht dat de medische wereld vooruitgang had geboekt met dit soort ziektes etc.. niet dus.


Ik wens je veel sterkte in ieder geval. Voor een vrouw is haar verliezen veel ernstiger dan bij een man.

Heb ook besloten om een afspraak te maken bij het BovenIJ ziekenhuis in Amsterdam. Deze schijnt de beste dermatologie afdeling te hebben in Amsterdam.

Laatst gewijzigd door alper; 11 september 2010 om 16:30
alper is offline   Met citaat reageren