Los bericht bekijken
Oud 28 juni 2013, 15:28   #7
Terrence
HaarWeb lid
 
Terrence's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2013
Berichten: 42
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napalm Bekijk bericht

@Terrence: Hoe lang heb je SP gebruikt? En heb je het toen meteen vervangen met een andere DHT-blocker of gewoon gestopt zonder vervanging en bijwerkingen?
Ik weet het niet exact meer, maar het was één doosje, dus enkele maanden denk ik. Niet vervangen door iets anders en ook niet echt bijwerkingen gemerkt.

Laat alleszins je bloed testen om je hormoonbalans te checken, en hou ook in het achterhoofd dat ED en Libidoproblemen vaak een zeer psychologische zijde hebben (als je bang bent dat het niet werkt, werkt het ook vaak echt niet). Probeer dus rustig te blijven en te geloven dat er wel een oplossing zal komen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ferry Bekijk bericht
@Terrence: als ik idd zou stoppen, moet je dan zelfs afbouwen na 4 dagen Fina gebruik? Bedankt voor de tip in ieder geval!
Die theorie van de DHT-piek en het afbouwen is ook maar speculatie hoor. Het is een zeer aannemelijke theorie, maar niemand weet éxact hoe PFS veroorzaakt wordt. Ik zou voor alle zekerheid toch maar rustig afbouwen moest je stoppen, het kan alleszins geen kwaad...
Terrence is offline   Met citaat reageren