Los bericht bekijken
Oud 24 september 2018, 23:41   #5
Harige
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2018
Berichten: 13
Geslacht:
Wat fijn dat je alle opkomende middelen op een rijtje hebt gezet.

Ik deel je mening wat betreft PTD-DBM, het is namelijk ook mijn favoriet. Wat betreft Replicel, mooie technologie. Het gaat waarschijnlijk wel een aantal jaren duren voordat deze ingreep kan worden uitgevoerd.

Er heeft een group buy plaatsgevonden voor de product PTD-DBM op de hairlosstalk forum. Ik ben heel benieuwd naar de resultaten. PTD-DBM is tot zover ik weet enkel getest op muizen. Dus dat het middel werkt op mensen is volgens mij niet aangetoond.

Verder ben ik ook fan van SM04554, geen bijwerkingen, 10% toename in haar en wat voor mij het belangrijkste is ze beloven 'maintenance'.

Wat betreft Sandalore, het wordt nu al uitgeprobeerd in de hairlosstalk forum. Dus voor nu is het afwachten tot er meerdere revieuws worden geplaatst. Maar de eerste resultaten geven al heel wat perspectief. Ook dit middel wordt dus getest in de hairlosstalk forum. Ik heb de eerste paar resultaten gezien en de bevindingen gelezen. Ik ben in positieve zin verrast. Voor mensen die geïnteresseerd zijn, raad ik aan om eens een kijkje te gaan nemen op de hairloss talk forum.
Harige is offline   Met citaat reageren