Los bericht bekijken
Oud 11 mei 2020, 10:54   #92
FVL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2019
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roger Andreas Bekijk bericht
Als ik het zo bekijk zou ik niet zeggen je last had van haarproblemen. Staan er ergens before foto’s in je topic?
Beste Roger Andreas,

Ik had wel degelijk al jaren last van haarproblemen. Als je alle pagina’s/updates bekijkt, heb ik juist geregeld een aantal foto’s van ‘voorheen’ erbij geüpload. Ik vind het juist belangrijk dit verschil te laten zien, aangezien dat uiteindelijk is waar je het voor gedaan hebt. Ik zat ongeveer aan een Norwood 3. Ik had zone 1 en 2 flink aangetast, en de kruin/bovenop waren de haren erg droog, dun, bros en fijntjes. Ik ging in 5 jaar tijd van geen last van haarverlies naar een erg dunne en verdwenen zone 1 en 2. Mijn hoofdhuid jeukte ook de hele tijd en vooral de voorste pluk brak gewoon af met kammen/handen door men haar.

Natuurlijk zijn er mensen die het veel erger hadden als ik, maar dat heb ik nooit belicht omdat het voor iedereen een andere situatie is. Dat wil natuurlijk niet direct zeggen dat ik geen haarproblemen had. Bij mij was het misschien in een minder vergevorderd stadium als sommige andere lotgenoten. Zonder deze behandeling en gebruik van de topische lotion/vitaminen, weet ik zeker dat ik binnen 5 tot 10 jaar nauwelijks mee haar had gehad aan de bovenzijde/voorkant en kruin. Dit is ook bevestigd door Prohair aan de hand van mijn haaruitval patroon. Ik hoop dat je de foto’s van voorheen kunt vinden door terug te scrollen en ziet dat ik wel degelijk last had van haarverlies. Voor mij is ‘voor’ en ‘na’ iig een wereld van verschil!
FVL is offline   Met citaat reageren