Los bericht bekijken
Oud 18 juni 2020, 01:07   #4
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dexter2020 Bekijk bericht
Ik heb zeer recentelijk HT ondergaan bij Visus. Mijn ervaringen met Visus en HT kan je eventueel nalezen.

Er zijn 2700 grafts gebruikt om alleen mijn inhammen te vullen, mijn inhammen waren dieper dan die van jou.

Helaas kan ik je nog niet heel vertellen over het resultaat. Dat laat even op zich wachten.

Ze hebben toen bij mij wel aangegeven dat kruin wel een risico gebied is voor HT, wellicht kunnen mensen hier meer over vertellen.

Is je haar wel inmiddels gestopt met “dunner” worden.
Bedankt voor je reactie en verwijzing naar jouw ervaringen. Ik heb het nagelezen en er ook op gereageerd.

2700 grafts klinkt best veel als dit alleen voor de inhammen zijn. Is dit om een dichtheid te bereiken die net zo hoog is als je bestaande haargebied? Of denk je dat de 3000 grafts die mij zijn aanbevolen juist te weinig zijn als ik naast mijn inhammen ook mijn kruin en tussen mijn bestaande haren wil laten implanteren?

Ik heb inderdaad ook meegekregen dat de kruin een wat moeilijker gebied is, omdat vaak de doorbloeding daar minder is. Om die reden slik ik ginkgo biloba (supplement) en gebruik ik rozemarijn, brandnetels en munt voor in mijn haarmaskers (alles wat ook maar een klein beetje kan helpen is meegenomen). Hopelijk kunnen andere mensen hun ervaringen hierover delen.

Om antwoord te geven op jouw vraag vind ik moeilijk aan te geven, omdat ik eigenlijk denk dat "het dunner worden" bij mij heel langzaam gaat. Ik weet namelijk niet of dit misschien pas gaat stoppen als ik helemaal niets meer hebt, zoals dat het geval was bij mijn vader (ik hoop het namelijk niet, maar ben eigenlijk bang van wel). Hij hield bijna geen haar meer over ongeveer rond de leeftijd van 50 - 60 jaar.
Mocht het namelijk alsnog weer dunner worden (ook na de HT), dan zou ik het eigenlijk om deze reden alvast willen opvullen zodat het tegen die tijd niet te veel doorschemert. Ik vraag me dan eigenlijk weer af in hoeverre dit een wijs besluit is, of juist voor méér verdunning zorgt vanwege de shockloss (en mocht die shockloss permanent zijn, dan zou ik er onwijs spijt van hebben als achteraf blijkt dat ik een overhaaste keuze gemaakt zou hebben).

Mag ik je vragen wat de reden is waarom je deze vraag stelt?

Laatst gewijzigd door mjds; 18 juni 2020 om 01:15
mjds is offline   Met citaat reageren