Los bericht bekijken
Oud 18 juni 2020, 11:17   #5
Dexter2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2020
Berichten: 55
Geslacht:
Ik heb nl echt bewust gekozen om tot mijn 40ste wachten, als mijn haar nog ''dunner'' zou worden of mijn haargrens verder op zou trekken dan had ik zeer waarschijnlijk niet gekozen voor een HT. Daarom mijn vraag. Mijn situatie is vergelijkbaar met die van jou nl, vaders kant, compleet kaal en van mijn moeder juist niet.


Corona periode is idd voor mij wel ideaal moment geweest om het aan te pakken ivm herstel. Alhoewel, daar heb ik me ook over lopen druk maken omdat je dan ant-biotica kuur moet innemen. Ik ben sowieso tegen antibiotica. Ook gezien de periode heb ik me wel afgevraagd of het wel verstandig is om hieraan te beginnen.

Wat de hoeveelheid grafts betreft, begrijp ik er ook helemaal niets meer van. Tijdens de intake hebben ze gezegd 3000 grafts, en op de dag van operatie is dit verder verlaagd naar 2700. Als ik de verhalen hier lees, waarbij mensen met missend haar op het middenstuk en kruin genoeg hebben aan 3000 tot 3500 grafts, verbaasd mij wel nu heel erg dat ik bijna 3000 grafts heb gekregen op mijn inhammen. Ik zeg je heel eerlijk, ik heb gevoel dat ze nooit aan die 2700 grafts zij gekomen.

Hoe meer ik over HT leest hoe meer ik door de bomen het bos niet meer zie.

Maar goed, als het resultaat maar straks prima is, daar gaat het uiteindelijk om.

Laatst gewijzigd door Dexter2020; 18 juni 2020 om 11:24
Dexter2020 is offline   Met citaat reageren