Los bericht bekijken
Oud 19 juni 2020, 23:14   #13
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
@Dexter2020 @Roel2000 @Binum Bedankt voor jullie reacties! Jullie geven allen goede input die logisch klinkt en wat ik nodig had om alles weer beter op een rijtje te zetten.
Als ik er nu over na denk komt het er kortgezegd op neer dat het echt per persoon en arts verschilt.
  • Eigen haren kunnen er uit vallen als de haren zwak zijn, er weinig ruimte tussen de haren zijn of als de arts de omringende haren beschadigt tijdens het implanteren.
  • De mate dat eruit gevallen eigen haren terug groeien heeft ook te maken met de sterkte van de eigen haren

Als alternatief voor Mino/Fina/Duta kwam ik eigenlijk ook op de website van Visus de "XL Hair" en "LLLT" behandelingen tegen, die zwakke haren kunnen verstevigen.
Dit lijkt mij ideaal na de HT om de kans op (permanente) shockloss te verkleinen en het herstel en haargroei te bevorderen.

Ze beweren zelfs dat zwakke haarzakjes of dunner haar hiermee verstevigd of zelfs weer voller kan worden. Als dit werkelijk waar is, dan vraag ik mij alleen weer af waarom mensen met dun/doorschijnend haar dit niet eerder gebruiken?

In ieder geval heb ik morgen 20 juni 2020 mijn tweede consult (telefonisch). Ik zal jullie input meenemen in mijn achterhoofd tijdens het gesprek en bij mijn overweging voor welke behandeling ik uiteindelijk zal gaan kiezen.
mjds is offline   Met citaat reageren