Los bericht bekijken
Oud 26 juli 2020, 23:52   #39
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Dag 2

Vandaag voelde ik mij een stuk beter dan gisteren. Slaap heeft mij daar heel erg bij geholpen. Ik heb geprobeerd om zo veel mogelijk te gaan slapen om het herstel te bevorderen.

Ik heb mij vandaag ook vooral gericht op de momenten wanneer ik wel/niet mocht eten i.v.m. inname van medicatie.
Dit zal tot en met de vijfde dag zo doorgaan, ik kan niet wachten totdat ik geen medicatie meer hoef te slikken. Ook minimaal 3 liter water drinken is best een ding, vooral als je hierdoor vaker naar de toilet moet.

Gister merkte ik al aan het einde van de dag dat ik weer gevoel kreeg op de plekken waar mijn hoofd verdoofd was. Vandaag is het gevoel gelukkig alweer terug.

Aangezien er vocht in mijn donorgebied werd gespoten, zodat de grafts beter gepakt konden worden, werd mij ook gister verteld dat ik niet moet schrikken als er veel wondvocht uit mijn achterhoofd komt. Gister was de gaas op mijn donor nog helemaal wit, maar vandaag lijkt het erger vanwege de rode kleur. Opzicht geen reden om zorgen te maken. Hieronder een foto.

Verder eigenlijk geen bijzonderheden vind ik. Morgen eindelijk weer terug naar de kliniek om de gaas weg te halen, de eerste wasbeurt en instructies om thuis te wassen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20200726_105224.jpg‎ (143,8 KB, 247x gelezen)
mjds is offline   Met citaat reageren