Los bericht bekijken
Oud 30 juli 2020, 23:16   #57
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harryhak Bekijk bericht
Super dat je dit zo nauwkeurig blogt, top.
Je zwelling zakt al aardig weg, hoe lang moet je volgens Visus gebruik maken van de hoofdband?
Heb ooit een operatie gehad waarbij de zwelling langzaam via mijn ogen verder naar beneden zakte. Daar werd je ook niet vrolijk van.
Donor ziet er al best netjes uit.
Nog veel korsten?
Thanks!! Ja, ik probeer elke keer iets te posten als er een ontwikkeling is geweest. Waarschijnlijk zal dit veel meer in de begin periode (eerste dagen, weken en dan om de zoveel maanden) zijn.

Volgens de instructies van Visus zou de hoofdband na DAG 7 eraf kunnen (dat zou in minn geval overmorgen zijn). Om eerlijk te weet ik niet of dat al bij mij kan. De zwelling is opzicht wel minder geworden, maar ik merk nog wel van die zwellingen op mijn achterhoofd.

Ben wel blij dat mn donor er idd netjes uit ziet. Helaas heb ik zeker nog korstjes. Volgens mij zijn er geen korstjes weg gegaan. Volgens de instructies gaat dat geburen tussen DAG 10 - 15.

Hoe lang heeft het geduurd voordat jij geen last meer had van die zwelling bij die ene operatie? Wat had je kunnen doen tegen de zwelling?
mjds is offline   Met citaat reageren