Los bericht bekijken
Oud 6 augustus 2020, 16:04   #73
mjds
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2020
Berichten: 109
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarklaas Bekijk bericht
Ha Mjds,

Leuk om je posts te lezen en te zien dat je zo actief bent op dit forum en vastberaden om een mooie bos haar te krijgen!
Ik heb zelf de laatste tijd veel afleveringen gekeken van The Hairloss show op youtube. Misschien is dat ook wat voor jou, omdat je graag alles wil weten over wat nut heeft of niet en vragen hebt over t proces. Ik vind dit programma erg leuk en informatief.
Ik zou vooral op bewezen effectieve behandelingen blijven en niet teveel gaan 'shoppen'. Heb ik zelf wel gedaan met supplementen en shampoos en zooi maar volgens mij is t effect minimaal.
VISUS biedt wel een Low Lever Laser Therapie behandeling, dit is wel effectief bewezen, XL hair met supplementen niet In the hairloss show wordt dit ook goed uitgelegd wat wel en geen bewezen therapieën zijn en waar op gelet moet worden, hoe t gaat na een HT etc etc.

Ben benieuwd hoe je de show vind, verder succes met je herstel!
Groetjes Klaas
Hoi @Haarklaas,

Bedankt voor je post!

Ik heb de Hairloss Show op Youtube gezien. Inderdaad onwijs interessant. Ze delen veel verschillende filmpjes over haarverlies, -behoud, -stimulering en -transplantatie. Bedankt voor de tip! Ik ga het zeker vaker volgen.

Ook hun filmpje over LLLT heb ik gezien en zet wel idd aan het denken.
Wat die arts op het einde (tijdcode 12:30) benadrukt is ook belangrijk om niet over het hoofd te zien. Daar zegt hij namelijk dat alle stimuleringstherapiën geen effect hebben op haar dat al minder dan 50% in ongezonde staat is. Dus ook de LLLT kan ongezondhaar niet meer gezond krijgen.

Zoals ik ook al dacht met bijvoorbeeld XL Hair of andere supplementen en een algemeen gezonde leefstijl, zal ook LLLT kunnen vertragen (of voorkomen) dat haar ongezonder wordt. Dat deze middelen en/of therapieën het haar weer gezonder maakt, heeft dus ook vooral te maken met de gezonde staat waarin het haar zich nog bevindt.

Ik kon alleen niet het filmpje vinden waar ze de werking van XL Hair weerleggen. In hoeverre zou je die link misschien kunnen delen?
mjds is offline   Met citaat reageren