Los bericht bekijken
Oud 20 september 2020, 13:50   #3
Matt91
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 januari 2015
Berichten: 20
Geslacht:
1. Is dit soort ongelijke groei (linker/rechterkant) nog recht te trekken? Of kan ik eindigen met minder dichtheid aan één kant?

De klinieken kunnen nooit 100% garanderen dat alle grafts uitkomen maar na slechts 3,5 maanden is het denk ik nog te vroeg om je hier druk om te maken. Rond deze tijd zijn meestal nog niet eens de helft van je grafts doorgekomen dus ik zou het nog even afwachten als ik jou was.

2. Wat is een 'acceptabel' aantal multigrafts aan de haarlijn? Nul? 5-10%?

In principe nul, om de "pluggy" look te voorkomen. Wel kunnen de multigrafts net achter de eerste linie van de haarlijn worden geplaatst om een dichtere haarlijn te creëren zonder een al te onnatuurlijke look

3. Ik heb ook het gevoel dat de plukjes haar net boven de tempel points (voor zover ik die heb ) veel multigrafts hebben en ze zijn erg donker en pluggy, wat mijn inziens een te groot onnatuurlijk contrast oplevert met het fijne, donzige haar net eronder. Zie https://imgur.com/a/sslQRT9 - is dit fatsoenlijk gedaan?

Bij je temple points is de groeirichting van nog groter belang dan bij het haar bovenop je hoofd. Getransplanteerde haren zijn sowieso al stugger dan het natieve haar, wanneer deze ook nog eens minder platliggend op de huid qua groeirichting geplaatst zijn gaan ze uitsteken. Ik ben geen expert maar het lijkt er wel op dat ze bij jou niet helemaal in lijn met de groeirichting op de temple point geplaatst zijn.

Lang verhaal kort, het is nog te vroeg om conclusies te trekken maar de groeirichting bij de temple points is m.i. wel een aandachtspuntje.
__________________
Chirurgische behandelingen
- 2100 grafts NW2,5 - > NW1 (01-02-2018, Kliniek Veldhoven)
- 1100 grafts nabehandeling voor symmetrie en dichtheid v/d haarlijn (10-09-2020, Kliniek Veldhoven)

Preventief
- Finasteride 0,625mg (startdatum n.t.b.)
Matt91 is offline   Met citaat reageren