Los bericht bekijken
Oud 14 oktober 2007, 17:26   #74
mallemokje
HaarWeb lid
 
mallemokje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 oktober 2007
Berichten: 4
hallo allemaal
ik ben een vrouw van 39 jaar heb een man en 3 kids van 20 15 en 8 jaar allemaal jongens ik heb ook de typische mannelijke kaalheid heb al heel lang dun haar wist er wel mee om te gaan maar nu is het wel heel dun vooral bovenop en begin ook al aardige inhammen te krijgen ik loop onder het vu in amsterdam heb daar de diane35 en een cyproteronacetaat gekregen ook nog een gel ketoconazal die moet ik na de shampoo gebruiken dit alles gebruik ik nu bijna een jaar maar zie weinig verbetering heb nu dan ook besloten om te kijken voor een haarstukje ofzo iets weet nog niet echt wat ik wil ik vind dit een echt helemaal te gekke site ben echt blij om eindelijk niet meer het gevoel te hebben dat ik er alleen voor sta ik krijg veel steun van mijn man hoor maar dat is toch anders he je leest hier zoveel informatie ik hoop dat het me helpt om een beslissing te nemen met wat ik werkelijk wil was altijd een heel gezellige vrolijke meid die graag van alles deed zoals ff lekker aan de loop gaan maar de laatste jaren is dat een beetje over wil niet meer zwemmen [balen voor mijn kids] dat doet mijn man met ze hekel aan regen maar ach jullie weten zelf wel hoe en wat zou alleen zo graag weer mezelf zijn mis haar erg nou meer weet ik eigenlijk niet zo te vertellen heb ook nog een kat een hond en een konijn en dat is het wel zo een beetje
xxxx mallemokje
mallemokje is offline   Met citaat reageren