Discussie: Uitdunnend haar
Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2019, 17:12   #13
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wessel01 Bekijk bericht
@PJKG

Bedankt voor je bericht.

Hoelang gebruik jij deze producten al? En zie je ook een verbetering optreden? Zo ja, vanaf wanneer?
Minoxidil gebruik ik sinds februari, dus nu bijna 6 maanden. Gebruik het zelf alleen voor de inhammen. Merkte in het begin een kleine shedding, en na ca. 2 maanden zag ik nieuwe haartjes doorkomen. Echter is de dikte van de haartjes een stuk dunner + zal de dichtheid nooit hoog zijn. Dus vanuit een cosmetisch oogpunt is het voor mij niet helemaal bevredigend. Jij hebt een ander kaalheidspatroon dus wellicht dat het bij jou tot een beter resultaat leidt. Weet niet of je al eens van dermarolling hebt gehoord, maar dit kan de opname van Minoxidil verbeteren. Wellicht dat ik dit in de nabije toekomst ook ga proberen.

De Foligain capsules gebruik ik nu een week of 3. Kan niet zeggen of ik hierdoor verbetering merk. Ben van plan het een jaar uit te proberen. Nadeel van het gebruik van meerdere producten is, is dat je nooit weet welk product voor de verbetering zorgt. Het is wel prijzig, dus denk dat ik na een jaar er wel mee stop. Heb daarnaast biotinepillen welke ik dan over een jaar ga nemen waarschijnlijk (biotine zit ook in de Foligain capsules, en is een stuk goedkoper).

Ben deze week met Finasteride begonnen, puur om te kijken of ik side effects ervaar. Tot nu toe nog geen last van. Denk dat ik met Fina wel beter resultaat kan behalen.
Maar ben hoe dan ook van plan voor een HT te gaan volgend jaar.

Laatst gewijzigd door PJKG; 18 juli 2019 om 17:15
PJKG is offline   Met citaat reageren