Discussie: Visus haarkliniek
Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2019, 14:34   #39
Beshi90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2019
Berichten: 13
Geslacht:
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kenwesrem Bekijk bericht
Hallo Allemaal,

Ik heb een flink aantal verhalen gelezen hier op het forum, en heb eigenlijk een vraag, ik krijgt er eigenlijk bij geen van de klinieken een duidelijk antwoord op.

De grafts die er aan de achterkant uitgehaald worden, daar komt geen nieuwe voor terug toch? Een domme vraag ik weet het, maar het punt is dat ik mij zorgen maak over het aanzicht van de achterkant.

Visus gaf namelijk aan dat er ongeveer 4600 geoogst moesten worden en dat is nogal wat. en hoe wordt dit eigenlijk gecontroleerd?
Ik zal eerlijk zijn, de kosten zijn voor de behandeling 4000 euro.

Visus bestaat al een redelijke tijd, dus aan de ene kant vertrouw ik het wel maar heb gevraagd om meer foto's en die konden ze van mijn situatie blijkbaar niet geven.

Ik zie een aantal foto's hier op het forum van in mijn ogen goede resultaten, ik moet nog even foto's laten nemen van mijn hoofd nu ik het weer geschoren heb. Deze voeg ik later toe.

Ik heb vrienden/vriendinnen die zeggen, gewoon doen.
En ook die zeggen dit staat je goed.

Dus graag zou ik jullie advies en hulp willen, ik wil het eigenlijk sowieso gaan doen maar wil nog even wat info inwinnen.

Ik zie de comments graag tegemoet!


Ik ben ook gesprek gehad bij Visus haarkliniek, ik vond slechte consultant gesprek, de medewerker was geen eens arts de artsen zijn niet van NL ze komen uit Turkije opzich niks mis mee maar toch heb ik liever dat ik met een arts praat in plaats zo medewerker die nauwelijks iets weet. Vervolgens vroeg ik ook foto's ze kon maar 1 foto laten zien, zij gaf aan ja onze patiënten willen niet dat wij foto maken, toen dacht ik bij me zelf ja je maakt foto van hun hoofd niet van hun gezegd of je maakt hun gezicht wazig. Ik vond heel onprofessioneel van de medewerker manier van praten en zo heel erg ongeïnteresseerd, als of zo behandeling zo goedkoop is of zo makkelijk is. Bedoel als zo kliniek jaren ervaring heeft hoe kan je 1 foto maar hebben.
Beshi90 is offline   Met citaat reageren