Los bericht bekijken
Oud 19 november 2017, 13:51   #9
skullcrack
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2017
Berichten: 121
Geslacht:
Ik begrijp de reacties dat jullie mij te jong vinden voor een haartransplantatie maar dit voelt voor mij als een goede keuze.

Toch ben ik er mezelf wel van bewust dat ik wellicht nog meerdere haartransplantaties zal moeten ondergaan. Dit is me ook verteld bij beide klinieken. Dit heb ik dus ook geaccepteerd.

Wat betreft de eerdere reactie over abonnement kliniek daarbij had ik het specifiek over transhair. Ik kan niet over andere klinieken oordelen omdat ik daar zelf niet ben geweest. Maar het valt me wel op dat erin Turkije meer grafts geplaatst kunnen worden dan in Nederland. Persoonlijk denk ik hoe meer grafts hoe beter resultaat dus vandaar deze opmerking. Ik heb het geluk dat me donorhaar van goede kwaliteit is dus dat me donor wordt kaalgeplukt maak ik me geen zorgen over.

Toch heb ik ervoor gekozen om op kort termijn behandeld te worden omdat ik geen agressieve vorm heb van haaruitval. Ik ben ervan overtuigd dat als ik middeltjes tegen het haarverlies zal gebruiken dat het te stabiliseren is. Ook ben ik best ijdel en vind ik het belangrijker hoe ik er in me jongeren jaren uitzie dan dat ik de 30 al gepasseerd ben.
skullcrack is offline   Met citaat reageren