Los bericht bekijken
Oud 6 juni 2017, 12:13   #6
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Je bent ook niet voor niets op deze forum gekomen.

Ja, er gaan wel verhalen over bijwerkingen omtrent finasteride, maar de meeste ervaren geen vervelende bijwerkingen. Ik heb het ook gebruikt en ik had er baat bij. Mijn haardos verbeterde zich. Wel is het verstandig om er op tijd mee te beginnen, hoe eerder hoe beter.

Natuurlijke middelen en ook shampoos helpen helaas niet. Dan is er nog minoxidil dat wel lichtjes een bewezen lotion is tegen haaruitval, maar zonder het gebruik van finasteride schiet ook minoxidil weinig op. Finasteride is echt de basis om erfelijke kaalheid bij jezelf te bestrijden. Pas als je finasteride gebruikt kun je ook minoxidil gebruiken als een goede combinatie.

Ikzelf kreeg van de huisarts de merkloze 5 mg finasteride. Deze moest ik in 4 stuks delen en werd ook vergoed. Want de 1 mg finasteride van Propecia wordt niet vergoed en is peperduur.

Ik wens je succes in de keuzes die je maakt
en je kunt alles vragen hier

ps: sorry als ik het onderwerp "revita vs neofollics" een beetje heb omgekeerd tot het onderwerp finasteride Maar je kunt uiteraard wanneer je finasteride gebruikt als goede basis tegen erfelijke kaalheid, een van deze shampoos gebruiken. Ikzelf gebruik dan liefst een SLS vrije shampoo, verder maakt het weinig uit. Ik heb Herbelle 10,- euro 500ml supergoed natuurlijk spul. En soms verras ik mijzelf met een shampoo van verbeterhaar.nl

Laatst gewijzigd door 123hallo; 6 juni 2017 om 12:22
123hallo is offline   Met citaat reageren