Los bericht bekijken
Oud 12 maart 2016, 17:05   #11
Vahlinear
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2016
Berichten: 14
Geslacht:
Update

Goedemiddag allemaal,

Hier weer even een update over de cbd olie, wat doet het Tot nu toe bij me... Toen ik met de cbd olie begon zo'n 2 weken geleden zat ik net in een erg stressvolle periode en nog steeds. Toetsweken komen er aan voor me, relatie net over, gezondheid niet heel goed dus... mijn alopecia brak weer flink door. Op mijn hoofd valt het nog niet echt op maar in mijn baard alweer meerdere plekken. Ik ben hier cbd olie op gaan smeren en in gaan nemen zoals ik al eerder beschreven heb.

Mijn bevindingen tot nu toe zijn:
- de alopecia is nog niet gestopt, maar op elke plek die ik behandel zijn wel kleine witte haartjes te zien. Er komen echter ook nog kleine plekjes bij maar ook die vertonen binnen een paar dagen alweer witte haartjes.
- mijn haar lijkt wat voller te worden en is beter in model te krijgen.
- de jeuk die ik had van de alopecia is vee minder


Ik zit nog steeds in een aardig stressvolle periode dus verwacht niet dat door de olie alles in 1x stopt. Ik heb echter 1 plekje express niet ingesmeerd en zie dat hier veel minder witte haartjes in te zien zijn (wel een paar, dit kan ook komen doordat ik de olie inneem).
Over het algemeen begint de olie pas echt goed te werken na een week of 4 a 6 maar ik zie tot nu toe veelbelovende resultaten. Hierbij moet ik echter wel 1 discussiepunt bespreken, ik slik namelijk ook nog een lage dosering cyclosporine (100mg per dag). Ik had door de cyclosporine weer een bijna volledige baard, 2 plekjes waren nog kaal, en op mijn hoofd was alles alweer aangegroeid. Omdat de alopecia hier echter dwars doorheen ging de laatste tijd ben ik gaan zoeken naar alternatieve methoden en kwam daardoor op cbd olie. Ik kan dus niet de haargroei die ik nu zie helemaal toeschrijven aan cbd olie maar kan me haast niet voorstellen dat het weer progressie toont door de medicatie omdat dit niet hielp tegen de plekken die er bij kwamen.

Ik ga de komende tijd nog braaf door met smeren en innemen en houdt jullie op de hoogte.

Groeten,

Kevin
Vahlinear is offline   Met citaat reageren