Los bericht bekijken
Oud 3 mei 2006, 23:55   #18
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Hallo Picard

In zal hun vragen of ik de link mag geven van hun site.
Voor mij heeft het 1040€ gekost dus een bom geld. Maar het ziekenfonds komt ook nog tussen.
Het hangt volledig af van de grootte van het opvulstuk, bij mij was dat vrij groot. Ook waar je meer haren hebt wordt op het stuk op die plek minder haren gezet omdat je eigen (meer) haren erdoor gehaald worden, omgekeerd is dan waar jezelf zeer weinig haar hebt wordt er op het stuk op die plek dan zeer veel haar gezet. M.a.w. ze houden sterk rekening met je eigen haren.
Zowat de helft kan ik helemaal niet voelen, de andere helft voel ikzelf nauwelijks en ik denk dat iemand anders het niet zal voelen. Bv. in mijn omgeving denken ze dat ik extentions heb. Ze denken maar.. Straf maar eigenlijk zie ik het zelf niet. De rest zal ik uitleggen in een volgende bericht.
GRT -Lu-

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Picard
Hoi 4Roluca.

Wat een vrolijk enthousiasme!

Ik heb ook een paar vraagjes:
(1) Wat is de site van het bedrijf?
(2) Hoe duur is het?
(3) Kun je iets mee vertellen over de bevestiging? Kun je de plaatsen waar het bevestigd is voelen?

Bedankt!
__________________
~I love HaarWeb~








__________________________________________________ _______________________________
My rolleyes zijn wa minder...maar pas pijnlijk zijn die weinige dunne hoofdharen
_____________________________________________
! Moedmoet !
4roluca is offline   Met citaat reageren