Los bericht bekijken
Oud 5 mei 2006, 00:03   #20
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Joney

Ze hebben me verzekerd dat het meer dan 4 jaar meegaat.
Het beste is van het onder de douche te wassen. waar je eigenste haren zitten mag je uiteraard goed masseren maar waar het opvulstukje zit moet je zo van binnen naar buiten wrijven. Het beste is ook de Repair Shampo een drie à vier minuutjes te laten inwerken. Daarna de Conditioner speciaal voor dat soort haren aanbrengen zoals bij het wassen, ff wachten ook en zeer flink uitspoelen. Omdat het echte haren zijn drogen met de haardroger/uitkammen met een ronde borstel. Zelf gebruik ik dan nog een drietal uren later GLISS KUR Hair Repair van Schwarzkopf. Dat is dat roze vloeibare spul met een handpompje. Gedaan met de knopen in je valse haren zou ik zo zeggen. Je moet ze natuurlijk uitkammen hé. Recent heeft Lòreal dit nu ook op de markt gebracht. Een must. Bij mijn shynthetische haartjes hiervoor werkte dit ook goed.
Wie met deze uitleg iets kan doen, sukses.
GRTJS -Lu-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joney
ben ook wel benieuwd naar hun site, hoelang gaat het mee? en hoe moet je het onderhouden? liefs Joney
__________________
~I love HaarWeb~








__________________________________________________ _______________________________
My rolleyes zijn wa minder...maar pas pijnlijk zijn die weinige dunne hoofdharen
_____________________________________________
! Moedmoet !
4roluca is offline   Met citaat reageren