Los bericht bekijken
Oud 5 mei 2006, 01:19   #21
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Hallo iedereen

Zoals beloofd hebben ze me een boek meegegeven met foto's en een heleboel technische uitleg. Spijtig dat de foto's niet mogen gepubliseerd want je kunt het zo gek niet bedenken maar het bestaat zie ik nu ook weer eens, zowel bij mannen als bij vrouwen en we zouden met velen er wat complexlozer op worden. De t. uitleg mag wel. Dus zal mijn best doen..
Bij hair weaving worden er zoals hierboven al gezegd rondom kleine vlechtjes gevlochten en ik kan me nog goed herrinneren hoe ik dit meer dan twintig jaar geleden ervaarde als zeer pijnlijk, het leek meer op kantklossen bovenop je koppie want je lag aan een heleboel draden..vreselijk..soit. Ook de knopen waren groot en goed voelbaar.
De fusion-methode ~ Het opvulstukje wordt als het ware aan je eigenste haren verankerd met een micro point systeem. Op zeer licht materiaal wordt het haar geknoopt. Dit materiaal is kwa uitzicht gelijk aan de hoodhuid ook van zeer dichtbij. Dit minuscule chirurgische materiaal verbind je eigenste haren en opvulstukje onverbrekelijk, je eigen haren worden erdoor gehaald. Zelf kan je het ook helemaal niet los maken. Het is bijna niet voelbaar bij mezelf..tot zover.
Tot binnenkort. Grtn -Lu-
__________________
~I love HaarWeb~








__________________________________________________ _______________________________
My rolleyes zijn wa minder...maar pas pijnlijk zijn die weinige dunne hoofdharen
_____________________________________________
! Moedmoet !

Laatst gewijzigd door 4roluca; 5 mei 2006 om 01:22
4roluca is offline   Met citaat reageren