Los bericht bekijken
Oud 6 juli 2019, 16:21   #6
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Davenport Bekijk bericht
Jullie enig idee waarom ze de andere dingen erbij stoppen? Heeft dit nadelig effect op bijvoorbeeld mijn nieren?
als ik je vorige post lees, krijg je je pillen via een privé-kliniek. die creeren hun eigen unieke pil met bijzondere ingredienten die zogenaamd zouden helpen, maar waarbij het bewijs (sowieso in de hoeveelheden die in de pil zit) flinterdun is. ik neem aan dat die pillen een stuk duurder zijn dan reguliere fina, maar dat weet jij beter dan ik.
dus tsja, als je die andere dingen liever niet slikt moet je gewoon "normale" fina voorgeschreven krijgen via je huisarts.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Davenport Bekijk bericht
eigenlijk geen last van bijwerkingen gehad, volgens de dokter zou je dit al na 2-3 weken moeten merken mocht je die ervaren. Heb een klein beetje pijn in de balzak af en toe. Meer mensen die deze ervaringen hebben?
houdt er rekening mee dat je extreem met je lichaam bezig bent, en dus dingen voelt die je normaal niet zou voelen. ik heb pijn in balzak wel vaker gelezen als bijwerking. ik slik al een jaar of 7 fina en ik heb ook wel eens lichte pijn in mijn balzak. dat had ik trouwens ook al voordat ik fina slikte, dus tsja.. zolang het bij "een klein beetje" "af en toe" blijft, zou ik me geen zorgen maken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Davenport Bekijk bericht
Volgens de arts zou de 'shedding' wel mee moeten vallen. Heb in de tweede week het gevoel gehad dat er toch wel wat meer haaruitval was, en vond het vreemd dat het vooral leek of het juist de wat dikkere haren waren. Iemand een verklaring hiervoor?
als het hele concept van shedding al echt een ding is, (ik vind het discutabel, elk mens verliest op verschillende momenten verschillende hoeveelheden haar) is twee weken echt te snel om iets merken. haar valt gewoon niet zo snel uit, ongeacht wat mensen altijd denken. het is of toeval en/of je let er gewoon opeens ontzettend op.

succes!

Laatst gewijzigd door minten; 6 juli 2019 om 16:24
minten is offline   Met citaat reageren