Los bericht bekijken
Oud 21 november 2008, 12:16   #74
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
hoi,

Net terug van het haarcenter hier in de buurt en ook nu kan ik niet zeggen dat ik me beter voel! Ze hebben mijn aanvulling bekeken en er bakken kritiek op gegeven!!Volgens hen zijn de haren nu al beschadigd en de manier waarop de klemmetjes erin bevestigd zijn was helemaal om te lachen!! Het kan allemaal best zijn maar hiermee geraak ik zelf geen stap vooruit!! Aan deze aanvulling konden ze niets meer veranderen,haren die nu al beschadigd zijn kun je niet meer gezond maken,enkel door regelmatig in een cremebad te leggen maar dat is niet de bedoeling aangezien het pas nieuw is!! Het enige wat ze me voorstelde is daar een nieuwe aanvulling te bestellen maar dan van veel betere kwaliteit!! Ik weet het allemaal niet meer,momenteel ben ik zo beinvloedbaar en zou ik niets liever willen maar ergens moet ik nuchter blijven want het kost steeds handen vol geld!! Intussen heb ik al gebeld met het haarcenter waar mijn aanvulling vandaan komt en kan ik daar morgen terecht!! Ik had geen reden om me slecht te voelen volgens hen,desnoods word er een nieuwe besteld maar nog eens 11 weken wachten kan ik psygisch niet meer aan! Ongelooflijk hoe verdrietig ik me voel!! Ik ben gewoon heel bang omdat ik niet weet hoe dit gaat eindigen!! Mijn haren worden alsmaar dunner en wat als er geen oplossing komt?? Alle hoop gaat nu naar de finasteride maar ook dat is te vroeg om er iets over te vertellen!! Nou mensen,dit is weer een heel negatief verhaal geworden!! Ik moet ook erg diep gaan om me nu staande te houden!! Over een uurtje weer gaan werken en doen alsof er niets aan de hand is!! Hoelang is dit nog vol te houden?!
Liefs, Heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren