Los bericht bekijken
Oud 13 december 2001, 22:46   #6
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Re: JAY VERSUS LA

Citaat:
Originally posted by thomas
JAY,

Is je litteken echt zo slecht?
Nee eigenlijk geneest het heel goed. Geen korsten en zo.

Alleen dat het dan weer een stukje moet uitrekken..... dat kan ik niet uitstaan gewoon.

Er is niks op deze aardkloot wat ik meer haat dan ongewenste veranderingen aan m'n lichaam. Het is voor mij beangstigend.

Ik kan er ook geen ruk meer aan doen. Ik heb een obsessie voor m'n lichaam ontwikkeld na een traumatische ervaring.

Citaat:
Ik zou het is door een arts (Boersma wellicht) of desnoods je kapper laten beoordelen. Deze zijn in staat om een objectief oordeel te vellen. En in het geval je gelijk hebt zou ik LA een bezoek brengen om te vragen of ze e.e.a. kostenloos willen herstellen (m.i. zijn zij hier toe in staat).
Dat zijn ze niet vrees ik...

Citaat:
Even over Barney. Mijn vriendin heeft hem laatst in levende lijve gezien. Zij vertelde haar collega's dat hij een haartransplantatie heeft ondergaan. Deze konden hun ogen niet geloven. De algemene conclusie over Barney was dan ook "Hij ziet er uit alsof hij aan de beurt is voor een H.T. i.p.v. dat hij er een heeft gehad".
Een kalende collega is inmiddels overtuigd dat gelet op de prijs een H.T. volstrekt onzin is. Uit het feit dat L.A. adverteert met Barney blijkt m.i. dat ze toch niet zo commercieel zijn

THOMAS
Op de site (www.hairlase.com) is hij te zien bij de cases. Zoals je ziet staat hij er daar wel heel erg voordelig op.

Ik ben daarom ook van mening dat HT's alleen geschikt zijn om inhammetjes op te vullen. Kijk naar Jeroens Smits als je een idee wilt krijgen van hoe het er bij mij aan toe is gegaan.

Als je je inhammen hebt vol laten zetten, moet je toch echt aan de medicatie mijns inziens. Je moet het proces van kaling toch zeker stoppen? Als je telkens terug gaat voor een HT ben je gewoon continu bezig met het dichten van lekken in je boot...

Of ben ik de enige die er zo over denkt?
  Met citaat reageren