Los bericht bekijken
Oud 14 december 2001, 10:21   #7
thomas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: zuid holland
Berichten: 71
Geslacht:
Citaat:
Ik ben daarom ook van mening dat HT's alleen geschikt zijn om inhammetjes op te vullen. Kijk naar Jeroens Smits als je een idee wilt krijgen van hoe het er bij mij aan toe is gegaan.
Niet mee eens. E.e.a. is afhankelijk van je leeftijd, donorsituatie en mate dat je ongeveer kaal zal worden. Als je zoals ik boven de 30 bent dan maal je niet meer om je inhammen echter zo'n typische kale plaat is op geen enkele leeftijd een pretje.
Overigens vind ik het vullen van inhammen op jonge leeftijd spelen met vuur tenzij je zeker weet dat medicijnen voor jou werken. Voor jou is deze stelling te laat echter voor andere jeugdige bezoekers wil ik dit toch benadrukken. Gemiddeld genomen verliezen kalende mensen namelijk het meeste haar tussen het 25 ste en 35 ste levensjaar. Als je je inhammen al hebt gevuld blijft er mischien te weinig haar over om je hele kop dekkend te maken.

Citaat:
Als je je inhammen hebt vol laten zetten, moet je toch echt aan de medicatie mijns inziens. Je moet het proces van kaling toch zeker stoppen? Als je telkens terug gaat voor een HT ben je gewoon continu bezig met het dichten van lekken in je boot...
Volstrekt mee eens: IEDEREEN die een HT heeft ondergaan moet aan de Propecia. Wat dat betreft vind ik dat L.A. iedereen zou moeten doorverwijzen naar hun idool Ids Boersma. Voor hun blijft er genoeg werk of mischien wel meer want:

1) Niet bij iederen werken medicijnen
2) Voor meer mensen wordt een HT mogelijk (esthetisch gezien)
3) I.p.v van het laseren van kruinen kunnen ze zich meer gaan richten op het voorste gedeelte van de kalende hoofden.



THOMAS
thomas is offline   Met citaat reageren