Los bericht bekijken
Oud 14 december 2001, 16:44   #9
thomas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: zuid holland
Berichten: 71
Geslacht:
Citaat:
Ten eerste werken ze verdomde goed voor iedereen die er vroeg genoeg bij is.
Dat is niet waar. Het percentage zal wellicht flink hoger zijn dan 65% maar op het forum van www.hairlosstalk.com kun je zat klagende jonge mensen vinden waarbij het helaas niet werkt. Ook op andere sites heb ik interviews met dermatologen gelezen waarbij bepaalde mensen met ideale omstandigheden (jong, net kalend e.d.) geen baat hebben bij propecia.


Citaat:
3) I.p.v van het laseren van kruinen kunnen ze zich meer gaan richten op het voorste gedeelte van de kalende hoofden.
Ik bedoel met punt 3 het volgende. Propecia werkt met name goed op de kruin en de middelscalp(kan er even geen ander woord voor vinden). Voor op het hoofd heeft het beduidend minder effect.

Jay mijn vorige en deze mail was absoluut niet om jou te ontmoedigen, maar ik vind dat iedereen 10X goed moet nadenken (zeker jonge mensen) voordat ze aan een HT beginnen
Ikzelf ben achteraf blij dat ik pas na mijn 30 e een HT heb ondergaan. Ik hoop dat je het daar mee eens bent. Tevens hoop ik dat je gelijk krijgt dat er binnen afzienbare tijd nieuwe effectieve technieken komen en dat Dutasteride de beloftes gaat waarmaken.

Prettig weekend
thomas is offline   Met citaat reageren