Los bericht bekijken
Oud 18 juli 2016, 15:36   #1
ebs61
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2016
Berichten: 4
Geslacht:
Geboren met diepe inhammen en idiote kuif...

Hallo, ik ben EBS en wil dit graag even zo houden omdat het geen voordeel heeft mijzelf nu al 'openbaar' te maken.
Ben pas enkele dagen geleden op deze site beland en heb mij al suf gelezen, vooral het relaas van Ada in het vrouwen deel maakte veel indruk op mij. Ik heb namelijk iets dergelijks, alleen nog een paar graadjes erger. Dikke vette weerborstel hoog op mijn voorhoofd en diepe, kale inhammen en hoog voorhoofd. Tja.... nu ik in de 50 ben realiseer ik mij pas hoeveel mijn uiterlijk mij heeft gekost, de dingen die ik heb gelaten omdat..... het eeuwige gestaar van echt iedereen naar mijn kale plekken en idiote haar.... zelfs als ik alleen ben, ben ik nog met dat eeuwige haar bezig. Klinkt een beetje zwaar maar in werkelijkheid is het erger.
Nu wil ik dan een FUE laten doen en denk aan ProHair clinic in Belgie, deze is wel een stuk duurder maar hun 'manuele' tevcniek, zonder boortjes, lijkt mij een goeie oplossing en heb redelijk wat goede reviews over hen gelezen. Mijn weerborstel, die nu pal naar achteren groeit en zeer moeilijk te beheersen is, moet het liefst ook omgedraaid worden.

Heeft iemand recente ervaring met hen? Ik zie er namelijk zeer tegenop om met een geschoren kop rond te lopen en hoop dat ze wat kunnen laten staan.
Wacht nu op een bevestiging voor een eventuele intake....

Advies en tips welkom!
ebs61 is offline   Met citaat reageren