Los bericht bekijken
Oud 26 juni 2009, 13:13   #1
lisje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2009
Berichten: 3
Nieuw hier met permanent haarwerk

Hallo allemaal,

Mijn naam is Lisette en ik heb me net ingeschreven hier op dit forum. Al geruime tijd kijk ik zo af en toe op dit forum om te zien wat er zo allemaal wordt besproken hier.
Ik heb sinds eind februari dit jaar een permanent maat haarwerk. Dit haarwerk, van echt haar, wordt dus bevestigd met medicinale lijm. In het begin was het dragen super wennen, ik dacht echt hier wen ik dus nooit aan. maar na een weekje of zo begon dit gevoel toch wel wat af te nemen en inmiddels voel ik het bijna niet meer. Dit proces is een beetje te vergelijken met voor het eerst een bril, daar wordt je in het begin ook helemaal gek van maar later vergeet je bijna dat tie op je neus staat.
Over het algemeen ben ik erg tevreden over het haarwerk, het is erg mooi om te zien en ik kan er werkelijk alle kanten mee op, Fohnen, krullen, kleuren etc. en bovenal voel ik me er geweldig mee.
Hoewel de prognose was dat het haarwerk 4-6 weken zou kunnen blijven zitten haal ik ternauwernood de 4 weken.
De voorrand laat voortdurend los en ik moet deze dan ook frequent zelf bij lijmen. Nu ben ik sinds kort weer aan het sporten geslagen en nu heb ik het idee dat het loslaten veel erger wordt en sneller gaat (waaschijnlijk transpirate..???).
uiteraard is dit heel erg vervelend want op deze manier ben ik nog heel erg met mijn haar bezig terwijl ik dat nu juist niet meer wil. Vreemd vind ik ook dat het vooral de voorrand is die loslaat en niet de achterkant. (mijn haarwerk is dus in de vorm van een schoteltje boven op het hoofd).

Hoe zijn de ervaringen hier met loslaten van permanente haarwerken en zijn er ook oplossingen voor?

Groetjes,

Lisette
lisje is offline   Met citaat reageren