Los bericht bekijken
Oud 30 januari 2010, 19:16   #8
meisje22
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2010
Berichten: 20
Elorya:

Ik vind het raar dat de dokter die conclusie al zo snel kan trekken..
Het is denk ik gewoon afwachten.. meer kan je volgens mij niet doen. toch?

en dit is zeker een (soms door de omgeving onderschatte) k*taandoening!


Ambo: Bedankt voor je reactie, Ik weet dat je je wenkbrauwen kan laten tatoeëren, maar dit is inderdaad zoals Hanna zegt niet echt een optie.. want ik weet gewoon dat de haartjes terug komen alleen het is afwachten wanneer.. en tatoeëren vind ik een te groot risico daar begin ik absoluut niet aan..

Hanna: Ik ben al een tijdje opzoek naar zoiets als nep wenkbrauwen, dankjewel voor deze site ik ga het eens wat verder uitzoeken.




Ook vond ik iets anders op internet, een klein flesje met een soort van lijm en daarin zaten weer heel veel haartjes, als je dan een lijn trek zie je allemaal haartjes. iemand ervaring hier mee?? als jullie geinteresseerd zijn zoek ik het nog even op..


en Ms_Lonely : Ik heb echt geleerd om dingen te eisen bij de dokter, ze sturen je inderdaad erg snel weg met iets makkelijks.. maar ik ben al zovaak bij een psycholoog geweest. niks hielp.. nu heb ik alles tot in de puntjes uitgelegd en dat het gewoon niet langer kon zo. nu hebben ze me erg snel doorverwezen naar een pshychiater. klinkt erg klote als ik dit allemaal zo terug lees. ben net pas 22 geworden bah.
Je geeft zelf aan dat je er echt iets aan wil doen en dat is al heel wat.. ik zou echt niet opgeven.. je bent bezig met je stress je woede en je AA. word teveel van het goede en daar weet ik alles van..


Sterkte allemaal..

Laatst gewijzigd door meisje22; 30 januari 2010 om 19:24
meisje22 is offline   Met citaat reageren